Wie heeft ervaring met isis kraamzorg?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Sila24, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

:D Ik wil graag ervaringen lezen

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja ik.
    heb ze met de geboorte van nikki gehad en heb nu weer voor ze gekozen.
    vond het erg fijn en wat ik nog het meest prettig vond is dat ik zelf met ze kon beslissen wanneer ze naar huis gingen.
    als hier thuis niets meer te doen was en ik kreeg geen visite ofzo liet ik ze gewoon naar huis gaan.
    nu zal ik dat vast niet zo snel doen denk ik omdat er nog een kleintje rondloopt.
    maar mijn ervaring was in ieder geval positief

3. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Helemaal super! Ik heb Isis ook gehad en wat ben ik er tevreden over. Leuke vrouw en ze deed haar werk super! Zelfs toen docher opgenomen werd en ik mocht blijven in het ziekenhuis op voorwaarde dat kramzorg en vk ook in het ziekenhuis kwamen was dit zo geregeld met de planning.
    Ik heb nu nog steeds wel contact met de kraamverzorgster die bij ons was.
    Bij een volgende kindje gaan wij zeker weer voor Isis.

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Oh leuk om goede ervaringen te lezen, ik heb vandaag trouwens een leuke map van isis gekregen er staat heel veel info in wel leuk

5. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Ja leuk is het he om die map door te lezen :D Ik werd helemaal vrolijk toen ik hem in de bus had.

Er is hier op het forum trouwens een kraamverzorgster van Isis actief.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
  7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jaaaaaaaa, wij hebben ook Isis gehad, en het was echt superleuk!
    Ten eerste al die leuke vrolijk gekleurde map, waarin je met je en jou wordt aangesproken, dat vond ik echt gezellig klinken, niet dat stijve u wat je meestal ziet.
    Het intakegesprek was ook heel gezellig.
    En de kraamhulp die we hadden (Vroukje) was ook echt leuk. Een oudere dame met een hart van goud. We kregen haar maar vijf halve dagen (omdat ik eerst in het ziekenhuis was wegens keizersnede) maar het waren superleuke en gezellige dagen.
    Dus Isis is voor ons een toppertje gebleken!

8. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    Hier ook Isis gehad, superleuke kraamhulp! Alleen had ik hier toegezegd dat er een stagiaire mee mocht komen en die was niet zo leuk, en ze heeft een blauwe sok bij mijn roze babywasje ingegooid!! Dat was echt een domper!
    Isis heeft het wel goed afgehandeld, ik moest zelf aangeven voor hoeveel euro er in die was zat en dat kreeg ik netjes weer terug gestort! Maar toch was het niet leuk!
    Dit keer ga ik toch weer Isis nemen, en ik hoop dat ik dezelde kraamhulp krijg!

Deel Deze Pagina