Heeft iemand ervaring met baby-kids outlet store? Ze hebben een aanbieding op marktplaats, een bugaboo cameleon voor 550 Euro?
Ik heb em ook besteld en een vriendin ook. Vriendin heeft em al binnen, ik nog niet. (had em later besteld) Service is goed. Die 550 is wel zonder aanvullende bekleding, dus totaal is 625, maar das nog veel goedkoper dan in de winkel.
Bedankt voor je reactie ! Wij willen ook bestellen, alleen nog even kiezen tussen denim of donkergrijs?! We vinden de denim erg leuk alleen ben bang als de beebie er in licht met witte kleertjes dat ze blauw worden
http://link.marktplaats.nl/212403841 Als ik het goed heb gedaan is dit de link ?! Anders even bij marktplaats bugaboo cameleon intoetsen en dan krijg je ook baby-kids outletstore. Succes
Ik heb daar toevallig zo'n 20 minuten geleden de Stokke Xplory besteld die normaal 999,- kost en daar 750,-. Ik ben dus benieuwd. Tot nu toe heb ik altijd snel reactie op mijn mails gekregen en wordt alles netjes afgehandeld. Hun prijzen liggen een stuk lager dan in de winkel omdat zij orders verzamelen en dan in 1x een grote order versturen, zodat ze van staffelkortingen kunnen profiteren. Er zit dus geen addertje onder het gras, voor zover ik weet...
Volgens mij hebben ze geen website, maar moeten ze het hebben van de advertenties op marktplaats. Ik heb wel een e-mailadres van ze, ik weet niet of ik dat mag plaatsen, maar probeer het hier: info@baby-kidsoutlet.nl. Succes!
bedankt maar wilde eigenlijk ff snuffelen op de site of ze leuke "kids" dingen hadden. maar dan zoek ik ff verder op mp en hou het daar in de gaten
Ze hebben wel een website. www.mijnmamaenikke.nl Maar daar staan de kortingen niet expliciet op, daar moet je voor bellen/mailen, ik heb het via die site besteld en niet via MP
oh da's interessant zeg. Hoe gaat het dan met betaling? Ik durf namelijk niet geld over te maken alvorens iets ontvangen te hebben.
Ik had begrepen dat ze op de site de gewone prijzen hebben staan, omdat ze eigenlijk niet zoveel korting op die wagen mogen geven. Kwa betaling moest ik een aanbetaling doen van 10% en de rest als hij de wagen binnen heeft denk ik. Aangezien mijn vriendin de wagen echt thuis bezorgd heeft gekregen, vertrouw ik het wel.
Die van mij niet... Ik heb via Marktplaats contact gehad met een meneer van die winkel en zo een prijsopgave gevraagd. Voor een Stokke Xplory incl. reiswieg en buggy-inzet betaal ik bij hem 750,- met 3 jaar garantie.
Klopt, omdat zij hele orders opsparen en in 1 x een grote bestelling bij Stokke doen, kunnen ze ons als consument korting(en) geven i.v.m. de staffelkorting die zij weer krijgen. Goeie deal vind ik! Ik heb ook ongeveer 10% aanbetaald, en de rest krijgt hij als ik de wagen ophaal...