Ik ook, daardoor heb ik ook altijd de juiste grootte bij de kledingmaat. Ik heb echt onwijs veel kinderkleding hangers in huis, en heb nooit 1 gekocht.
het is inderdaad even uitzoeken waar ze ze wel en niet meegeven. bij de zeeman krijg ik ze ook nooit mee, H&M wel en bij de prenatal krijg ik altijd een extra tas met hangers mee haha!
Oh ok. Ik woon in een klein dorpje en hebben niet veel winkels dus moet er speciaal voor op pas, vandaar ook mijn vraag haha. Maar ik ga t grwoon maar elke keer vragen dan
Ikea heeft kleurige hangers die net wat groter zijn als de baby hangers. Maar kleiner dan de mijne. Passen hier zelfs nog in de baby kamer kast. Daar passen die van mij niet in namelijk.
Ik heb nu nog de houten babyhangers van de Hema, omdat de grote hangers nog echt niet in de vestjes enz. passen. Wist niet dat Ikea een tussenmaat heeft, handig om te weten voor straks.
Dit zijn ze van ikea: BAGIS Kinderkleerhanger - IKEA Ze hebben geloof ik ook nog houten kinderkledinghangers, ik vond zelf deze zo lekker vrolijk haha