Heej Even wat advies, ben opzoek naar luchtige lange positiejurken voor de zomer (waarin je witte benen niet ziet ) maar kan zo weinig vinden.. Hebben jullie nog ideeën waar ik kan kijken, liefst zo rond de 30 max 40 euro...had deze gezien van Otto, is niet positie maar door de plooien voor kan ie denk ik wel, is ook van Jersey dus dat rekt....
Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje veel in (strakke) jerseyjurken gelopen. Zat heerlijk! Het knelt niet, is lekker luchtig. En ik vind het mooi staan, zo'n wat strakkere jurk over een bolle buik. Ik zou het doen! (Sterker nog... misschien bestel ik deze ook wel, haha. Dus als je deze zomer een mede-zwangere in dezelfde jurk ziet lopen, haha.)
Deze is misschien ook wel leuk: Jerseyjurk, Vivance Collection snel online gekocht | OTTO (Al vind ik een bh altijd wel lastig onder zo'n halter.) Het voordeel is dat de zoom niet symmetrisch is. Dan valt wat minder op dat de voorkant korter valt dan de achterkant, want dat heb je natuurlijk wel als er een flinke buik in zo'n jurk zit!
Dank voor de reacties! Ik heb hem besteld... @Tubb, die laatste jurk is echt prachtig, ik vind een halterneck juist altijd wel leuk, alleen is ie niet heel lang...Ik wil er graag steunkousen onder kunnen dragen zonder dat je het ziet
Ik denk dat ie met een relatief kleine buik mooi is, maar als je dan in het laatste trimester zou zitten zou ik het niet doen. Dan worden al die leuke plooitjes strak naar voren getrokken en zo is-ie niet ontworpen. Je zou ook bij Miss Etam of H&M kunnen kijken, die hebben soms leuke positiekleding.
een hele leuke jurk ik heb een jurkje bij de prenatal gekocht die was 35 euro vond ik zelf wel meevallen wat de prijs betreft.
(tip) De longsleeves van de Sting heb ik mijn hele zwangerschap kunnen dragen en daarna omdat ze niet uitlubberen maar wel meerekken. Die grijze jurk vind ik prachtig!
Ik heb veel jersey jurkjes gedragen tijdens mijn zwangerschap. Ze rekken mee en vormen gewoon weer terug, dus nu weer aan. Hoeft geen positie te zijn, scheelt weer in de extra kosten.