Wij zijn vorig jaar, maar gaan ook dit jaar in deze accommodatie, http://www.landal.nl/parken/aelderholt/accommodaties/6e Maar dan 4 persoons. Het huisje was super netjes en schoon, Ik neem altijd wel mijn hondje mee. En al een keuze gemaakt?
Ziet er idd heel erg mooi uit, maar om eerlijk te zijn vind ik 1000 euro te duur voor een weekendje weg.
Wij zijn vorig jaar naar Coldenhove geweest. Wat een fijn park! Wij zaten in een luxe huisje, genoeg te doen en heel betaalbaar!
wij zijn vorig weekend naar t loo geweest, kindje van 5 maanden dus die had niet veel nodig maar het zwembad is wel heel klein, wel met stroomversnelling. een lekker restaurant en snackbar. binnenspeeltuin vond ik persoonlijk niet heel groot maar denk wel dat kinderen zich er goed kunnen vermaken. en een spelletjeshal, ook altijd leuk. het huisje vond ik echt super!!! de badkamer niet heel mooi maar wel schoon en veel ruimte. coldehove stond trouwens ook op ons lijstje op nr. 2.
Dat is inderdaad enorm veel geld. Heb je wel goed gekeken? Wij waren namelijk 2 volle weken weg voor 1100 euro.... in een 6pers huisje.
Vennenbos heeft oude ( centerparcs)huisjes, en die zijn niet opgeknapt, alles is nog zoals 20 jaar geleden. wel heel leuk zwembad. Rabbit hill vonden wij erg leuk.
Ts wil misschien weg rond kerst of in een schoolvakantie periode, dan zijn de prijzen echt heel hoog!