Welk ledikant-matras van de Babydump?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Susannelilian, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

21 feb 2014
    314
    0
    0
    Bij mij droogt de topper helaas heel langzaam maar lees overal dat die zo snel drogen.
    Ja kan ik idd ook doen maar ik doe het liefste de was in het weekend, is goedkoper en ben alleen met mijn dochter dus dan is er ook minder was dan wanneer je met 3 of meer personen bent. En die hoeslakens waren toen wel in de aanbieding dus iets goedkoper dan normaal. Ben ook net verhuisd en voorheen woonde ik op een klein appartement en moest die in de keuken/woonkamer staan dus dan kan je ook niet altijd de wasmachine aandoen. Dus ja, soms kan het nodig zijn om er 3 te hebben.

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik had het ook niet over de topper van Aerosleep hè ;) Maar vervelend zeg dat die bij jou zo langzaam droogt! Je hoeft je niet te verantwoorden hoor. :)

3. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

21 feb 2014
    314
    0
    0
    Zou dan niet voor de Aerosleep protect gaan maar de Airgosafe idd, dacht dat die allemaal snel droogden maar de protect blijkbaar niet :p

4. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    #24 Susannelilian, 5 okt 2014
    Laatst bewerkt: 5 okt 2014
    Gaan voor het koudschuimmatras inclusief de Airosafe topper, heb de Babydump net een mailtje gestuurd. Hoop dat hij op voorraad is, dan krijgen we hem tegelijk met de babykamer die vrijdag bezorgd wordt! :) Heb er ook 2 hoeslakens bij besteld.

Deel Deze Pagina