afwachten of toch testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamabri, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Stomme vraag misschien hoor: Ik ben ervan overtuigd niet zwanger te zijn, ik kan het me niet voorstellen, zo heel veel bijzonders hebben mijn man en ik niet gedaan deze maand zal ik maar zeggen, alleen maar van dag 8 t/m dag 12 of zo, daarna niks meer.
    Maar ben nu al een paar dagen overtijd, althans afgaande van de cyclussen vanaf mijn laatste bevalling, 28, 28, 27, 28, 26 dagen... Ik zit nu op dag 31. Ook nog geen bruinverlies, heb ik normaal ook een dag of 2 ervoor al :(
    Op zich niet heel ongewoon, voor de laatste zwangerschap had ik wel vaker cyclussen van 29, 30 of 31 soms 32 dagen. Maar eigenlijk heb ik echt niet het gevoel zwanger te zijn. Wat zouden jullie doen, nog een paar dagen afwachten en als ik nog niet ongesteld ben toch maar eens testen? Ik snap er niks van :(

2. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    afgaande op je cyclus zou je een testje kunnen gaan doen...spannend allemaal natuurlijk maar dat geeft je wel zekerheid en misschien wat rust !

succes xx

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik zou ook gewoon een testje doen.

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Gewoon testen, dan weet je het zeker toch?
    Je zou natuurlijk weer een langere cyclus kunnen hebben, maar ook heel goed een vroeg ei gehad kunnen hebben...

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou eerlijk gezegd ben ik er niet echt mee bezig, ben te druk met andere dingen momenteel, dus ineens bedacht ik van, goh had ik nu niet al ongesteld moeten zijn? Ik wacht nog wel af, want ik voel echt helemaal niks wat ook maar op een zwangerschap zou kunnen lijken, bij alle andere (6) zwangerschappen wel, dus ik denk dat ik deze cyclus wat later ben.

6. Nyna

Nyna Niet meer actief

Ik zou toch testen, ik heb mij bij de laatste zwangerschap helemaal niet zwanger gevoeld tot 10 weken, toen begonnen pas de symptomen ;)

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik werd vanmiddag alsnog ongesteld, alleen lijkt het meer oranje dan rood :( Kijk het nog maar even aan of het nog rood wordt, het gekke is dat ik ook niks voel, geen zere borsten, geen zere rug, maar wel een flinke oranjeachtige bloeding. Is weer eens wat anders zullen we maar zeggen ;)

8. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    hoe is het vandaag gegaan???

Deel Deze Pagina