5 dagen na eisprong bloedverlies tot menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesie, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesie

Liesie Lid

26 jan 2013
    24
    0
    0
    Hoi
    Ik zou het fijn vinden om wat advies/ervaring te krijgen van meiden/vrouwen die in een ongeveer dezelfde situatie zitten.
    Lang verhaal:
    Ik ben 30 jaar oud en ben na bijna 13 jaar pil slikken, ongeveer 1 jaar geleden, gestopt met de pil vanwege doorbraakbloedingen. In eerste instantie was mijn cyclus onregelmatig met onregelmatig tussentijds bloedverlies.
    Sinds 5 maanden ben ik aan het proberen om zwanger te raken. Doormiddel van ovulatietesten kan ik mijn ei vinden (2 dagen een positieve test). Mijn eisprong is rond dag 21 en zo'n 5 dagen daarna begin ik bloed te verliezen. Dit is niet veel bloed, een inlegkruisje is voldoende. Dit bloedverlies is afwisselend bruin en/of rood van kleur.
    Het is voor mij moeilijk om te zeggen wanneer het bloedverlies overgaat naar een echte menstruatie. tussen de laatste eisprongen zaten 33 dagen.
    Mijn huisarts wil dat ik nogmaals een uitstrijkje kom doen. Dit ga ik ook doen maar ik denk eerder dat het bloedverlies een hormonale oorzaak heeft aangezien er een patroon in te herkennen is. Ik heb ook geen last van contact bloedverlies.
    Mijn vragen zijn: heeft iemand hier ervaring mee? Zou het bloedverlies invloed kunnen hebben op mijn vruchtbaarheid? (mijn huisarts denkt van niet). Wat is jullie advies?
    Alvast bedankt,

Deel Deze Pagina