Voor ons manneke zijn we op zoek naar een soepel babyslofje van leer voor buiten nu en in de winterdagen om warme voetjes te houden. Nu zag ik in een winkel het Menu babyslofje uit Belgie. Het leer is echt zoooooo soepel maar de slofjes vond ik een beetje degelijk. Dus ik wil verder zoeken maar .......... Er zijn echt heel veel merken maar welke heeft nu ECHT dat hele soepele leer zodat het net een leren sokje lijkt? En zijn ook nog eens lekker warm?
oxxy bevalt hier erg goed, blijven goed aan en is lekker soepel. en tsja ze zijn niet gevoerd, maar ach het is wel echt leer en gaat altijd aan over sokken en op de grond echt lopen doet ze nog niet. buiten in wandelwagen ect toch altijd in voetenzak dus voetjes blijven dan ook lekker warm
ik ben ook fan van aapies, zoonlief heeft de sneakertjes ervan. Zo lekker stoer, maar toch heel confortabel!
Baby Paws® | Zacht leren slofjes voor baby's en peuters ! Ben op dit moment ook aan het kijken welke ik ga bestellen voor mijn dochtertje
Dank voor jullie reacties! Het wordt er alleen niet makkelijker op haha. Ik kan niet kiezen geloof ik.
Oké ik heb na wat speurwerk winkel in de buurt gevonden die oxxy en baby paws verkopen en in ons dorp eentje die aapies verkoopt dus morgen ga ik vergelijkend ware onderzoek doen. Dankjewel!
Vergelijkend warenzoek is afgerond. Conclusie: voor een meisje hebben ze veeeeeel meer keuze en uberhaupt assortiment. Maar...... ik heb gekozen voor de winterlaarsjes van Aapies. Dit omdat dat de enige was die zo ongeveer nog verkrijgbaar was en perfect past bij ons doel: boswandelngen maken in de buikdrager. Sneaker is leuker maar minder functioneel en twee paar voor een ukkie zo klein vind ik een beetje overdreven. Volgende schoentje wordt echter zonder twijfel een Baby-Paws! Die vind ik veel en veel mooier. Dankjewel allemaal voor het meedenken en de tips.