Wij twijfelen om misschien een paar dagen weg te gaan het weekend rond de jaarwisseling. Hebben jullie leuke tips, het zou wel heel leuk zijn als er op een park dan ook bijvoorbeeld een vuurwerkshow word gegeven?
Ja, daar was ik ook al tegenaan gelopen en dat zouden de kindjes wel heel jammer vinden. Efteling misschien, maar dat vind ik in die periode wel heel duur.
Wij zijn 2 jaar geleden naar het Eiffelpark Kronenburgersee van Hogeboom geweest. daar was geen vuurwerkshow maar mocht je wel gewoon vuurwerk afsteken op het park. We hebben toen het vuurwerk in Duitsland gekocht want daar mag meer dan in Nederland qua vuurwerk en is ook nog goedkoper.
Daar zit je ook nog eens 20 minuten van Phantasialand af en dat is open in de kerstvakantie (wel druk maar heel erg leuk)
Winterefteling! Wij gaan dit jaar voor het eerst een paar dagen en dus ook met oud en nieuw. Is ook een grote show volgens mij in het park op 31/12. Ben erg benieuwd!
Lijkt mij ook erg mooi, maar 1500 euro voor een paar dagen? Vind het wel erg duur. Wordt een principekwestie voor mij dan dat ik zoveel erg gewoon niet aan uit wil geven.
Het is erg prijzig, dat klopt. Wij gaan met familie in een groot huis, dan wordt het gelukkig alweer wat betaalbaarder.