Hallo, Wij willen dit jaar graag voor het eerst op vakantie naar Frankrijk het liefst in een bungalow tent. We hebben 2 kinderen van 8 en 6 jaar. We zullen in Juli of begin augustus een weekje heen gaan aangezien ik begin september waarschijnlijk de keizersnede zal krijgen van ons 3e wondertje. Wie weet een leuke camping in Frankrijk waar het ook leuk is voor de kinderen met een zwembad en eventueel animatie, en waar in de buurt ook leuke excursies bijv zijn van grotten of iets wat je kunt bekijken. We willen niet hele dagen musea gaan bezoeken haha maar grotten of andere leuke dingen vinden de kinderen ook wel interessant. Alvast hartstikke bedankt voor de tips!
Wij gaan naar le grand dague, ligt in de Dordogne. We gaan voor het eerst daar naartoe maar we hebben er goede verhalen over gehoord
Iris parc is super! Wij gaan dit jaar naar die bij Parijs, dagje Disney er bij. Of Parijs zelf ook leuk. Ze hebben in totaal drie parken.
Méditerranée Plage! Prachtige camping in Vias. Sanitair is vernieuwd en dit jaar is ook het zwembad vernieuwd. Een fijne camping voor jong en oud
Wij gaan in de meivakantie naar le pommier in de ardeche. Leuk zwembad, animatie en s,avonds verhaaltje voor het slapen gaan.
De camping op zich is leuk. Wel heel massaal. En hoogzwanger misschien niet zo fijn doordat je naar boven moet voor de animatie en het terras/restaurant enzo. TS, ik zou wel snel gaan boeken, want zeker in Frankrijk is alles snel voor voor juli en augustus!
Camping Le Pech Charmant is mooi, en erg leuk voor kinderen. Camping Bel Ombrage is ook heel leuk Beide een mooie omgeving waar heel veel te doen is. Dit jaar gaan wij naar camping le Soleil Fruité, onze eerste keer dus daar kan ik je nog niks over vertellen haha Volgend jaar wordt het weer de Dordogne of meer richting de middellandse zee. We zijn een aantal jaren naar Domaine de la Yole geweest, en daar wil ik graag weer eens naar terug. We houden alleen van veel dingen bezichtigen en dat is aan de middellandse zee wel wat minder.
Le Soleil Fruite schijnt ook heel leuk te zijn voor die leeftijd! Vrienden van ins gaan dit jaar voor de 3e keer. Zelf ook goede ervaringen met Le Grand Dague, inderdaad in de Dordogne en dus met Serignan Plage aan de kust. Daar zijn alleen alle bezienswaardigheden minstens een uur rijden.
Wij gaan in juli naar camping Domaine de l'oree in Olonne sur mer (Vendee) Zelf niet eerder geweest, maar wel goede verhalen over gehoord. Tis een kleinschalige camping, met binnen en buiten zwembad, (nederlandse) animatie voor jong en oud, speeltuinen, speelhal, activiteiten zoals tennis, jeu de boules, tafeltennis.. een sportterrein voor voetbal, basketbal, volleybal etc. Genoeg te doen dus! En aangezien het niet een super grote camping is, is het wel fijn voor als je hoogzwanger bent. Camping les Sables d'Olonne - Domaine de l'Orée en Vendée
Mediterrane plage in vias is idd een hele leuke camping! Ben er 15 jaar 1 a 2 x per jaar geweest! Aanrader!! Franceloc heeft ook erg leuke campings!!!
We hebben gisteravond een camping geboekt. Camping calypso in Zuid Frankrijk (via suncamps) Ben er nog nooit geweest, maar ziet er leuk uit!
Hier gaan wij deze zomer ook voor het eerst naar toe, Lijkt ons super mooi en leuk voor de kinderen, wij kunnen al bijna niet wachten haha
RCN Moulin de la Piqué. leuke zwembaden, mooie omgeving, mooi terrein en fantastisch recreatieteam. Wij gaan altijd om te kamperen maar ze hebben ook stacaravans en chalets geloof ik
Le viaduc in Millau Le floride et le embouchure in Le barcares Les Pins in Les Salles sur Verdon La village Western in Hourtin (super ideaal met kleine kindjes)
Ik kwam ook de website van Camping St. Avit Loisir en dit ziet er erg goed uit. Eurocamp heeft daar veel verschillende verhuur mogelijkheden, dus veel soorten caravans/tenten. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn en ben benieuwd of iemand ervaring heeft met deze camping