Welk lichamelijk puntje zou je niet wensen voor je kind.

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door penseel, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik hoop(te)niet dat ze de allergieen ed van mans kant hebben maar helaas.. Oudste astma en eczeem, jongste KMa en sojaallergie.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ach ja, echt medische zaken en ongemakken.

Mijn man en ik hebben allebei slechte ogen maar daar heb je gelukkig goede hulpmiddelen voor. Mijn jongste heeft flaporen, maar Godzijdank heeft ze in ieder geval goed werkende oortjes! Hoop alleen dat oppervlakkige figuren haar daar later op gaan pakken.

3. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Mijn man heeft de schattigste flaporen..en wat was hij blij dat onze oudste dochter die niet had! Maar toen onze jongste een dag oud was zag ik hem kijken.."schat, ze heeft ze .." Ik wist meteen wat hij bedoelde en moest wel erg lachen.. Het misstaat haar overigens niet, ze is een plaatje:)

4. sjak

sjak Niet meer actief

Ik hoop dat ze mijn figuur krijgt, bij mijnman zitten teveel spekkies :)
    En ik hoop niet dat ze te lang wordt. Mijn man is 1,95 en ik 1,80. Hoop dat ze rond die 1,80 uitkomt. (Hoewel mijn moeder maar 1,60 is, dus dat kan ook nog)

5. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Hoop dat beide kinderen niet mijn gevoelige huid erven van mij.... Mijn dunne haar... En dat dochterlief niet mijn borsten erft (cup A/kleine B, daar wordt je ook al mee gepest)
    Hoop wel dat ze de gezondheid van mijn man erven, hij is niet zo vaak verkouden :)

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Mijn vriend heeft bestwel een haviksneus. Bij een zoon had ik het niet zo erg gevonden maar hoop dat mijn dochters mijn neus krijgen. Tot nu toe heeft onze dochter een klein schattig neusje. :)

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Overgewicht. Ik hoop zo dat het haar bespaard blijft!
    Tot nu toe gaat het goed :D
    Oh ik hoop ook dat ze niet haar vaders acne erft.

8. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ze de genen van mijn man hebben qua gewicht/ lengte. Hij is lang en dun en kan alles eten.

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb vroeger nooit gesport. Mijn man wel en zijn twee kinderen zijn ook zeer sportief. Ik sport nu wel, maar het zal nooit mijn hobby worden. Terwijl zijn halfzus en -broer met het grootste plezier trainen en wedstrijden spelen. Ik hoop dat Jurre dat ook zal hebben.

Daarnaast worstel ik al mijn hele leven met overgewicht (wat vast met het eerste punt te maken heeft..) en dat wens ik ook zeker niet voor hem.

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij hebben ze zelf niet, maar jongste dochter wel.
    Die is laatst gefotografeerd voor een project van een fotografe die vroeger zelf flaporen had, maar een corrigerende operatie heeft gehad. De 8e schoonheid, heeft ze haar project genoemd :)
    En... er zijn al topmodellen die juist zijn gekozen vanwege hun flaporen en daarmee hun kenmerkende uiterlijk... :)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Eigenlijk heeft onderzoek recent uitgewezen dat het juist andersom is: door overgewicht krijg je minder zin in bewegen, die link schijnt sterker te zijn dan andersom :)

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat ik niet wens voor mijn kind:

- Traagwerkende schildklier
    - Auto-immuunziektes
    - Slecht gebit
    - Extreme acne, psoriasis
    - Overgewicht

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik wens een hoop voor hem!

- Geen overwicht
    - Geen psychische klachten
    - Geen hart/vaatziekten
    - Geen kanker
    - Geen afwijkende hypofyse
    - Geen diabetes

Nou ja, allemaal dingen die in de familie zitten.

14. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Wat ik hoop dat mn dochter het niet krijgt is:
    PDS
    mn slechte rug
    Keratosis Pilaris, vind het echt zooo lelijk :(
    En mn cup A

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mijn man heeft een oogafwijking (lui oog wat heel extreem is geworden en waarvoor hij 2 x is geopereerd helaas is de laatste keer niet goed gegaan waardoor hij nu blijvend loenst)
    Dus dat wens ik ze niet toe...

Maar ook ziektes wens ik ze natuurlijk niet toe

16. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft véél last gehad van acne (en nog soms) en hij heeft ADD. Ik hoop dat de kinderen daar geen last van hebben, al denk ik stiekem te weten dat de oudste ADD heeft en de middelste ADHD...

Van mij: al mijn vet gaat op mijn heupen en kont zitten. In een spijkerbroek zie ik eruit als een dikke kabouter. Dus ik hoop dat ze de lange slanke benen van mijn man krijgen!

17. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ik heb zelf een oogafwijking en ik weet nog dat toen mijn zoon geboren werd ik direct in zijn ogen keek, om te checken. Gelukkig heeft hij het niet. Hoewel niet zorgelijk, ik heb me er lang onzeker door gevoeld omdat mensen zo raar naar me gaan kijken zodra ze het ontdekken.

Verder hoop ik dat hij niet het slechte hart- en vaatstelsel van mij heeft of de talloze allergieën van zijn vader...

18. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Tot nu toe mogen we niet klagen over het uiterlijk en de gezondheid van onze kinderen.
    Voor onze dochter hoop ik op een iets grotere cup maat dan ik heb.
    En ik hoop dat onze 3e uk niet de botafwijfing van mn man heeft. (De andere 2 hebben het gelukkig niet)
    Verder hebben we geen klagen gelukkig.

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Van mij:niet mijn aanleg om zwaar te worden.
    Dochter van 9 jaar moet echt opletten.
    Mijn andere 2 kinderen hebben het slanke figuur van hun vader.
    Mijn borsten.
    Ik heb een flinke E cup en moet altijd corrigerende hemden dragen want anders voel ik me niet op mijn gemak.
    Mijn blanke huid maar die hebben ze geen van allen.
    Worden makkelijk bruin en verbranden zelden tot nooit.
    Mijn spataders gun ik ook geen van 3.

Van hun vader liever niet zijn grote neus maar tot zover ziet het er positief uit voor ze haha
    Ook liever niet die hangende oogleden
    Maakt moe en oud whaah

Gelukkig hebben we ook zeer positieve dingen die we kunnen doorgeven.

20. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb ook flinke acne gekregen vanaf mijn 18de.
    Vond ik zo erg en wil ik echt niet voor ze.
    Gelukkig heb ik er weinig tot geen littekens aan overgehouden maar het maakte me erg onzeker.

Deel Deze Pagina