Weet je nog van Herman van Veen. Ik weet dat veel mensen jeuk krijgen van zijn stem, maar ik word er juist heel rustig van, hihi, en deze tekst is zoo mooooi! = gedicht van Hans Lodeizen) Weet je nog...? - Herman van Veen - YouTube Chasing Cars van Snowpatrol (If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world) Snow Patrol - Chasing Cars (with Lyrics) - YouTube En afgelopen zomer, toen ik een weekje op kamp was zonder vriend of zoontje, schoot ik helemaal vol van Wiegelied van de 3J's, haha. 'Nu ben je nog zo'n kleine vent en zolang jij de mijne bent, ben ik voor jou en pas m'n leven aan' Het moeder worden was nogal erg wennen voor mij en ik heb echt een flinke dip gehad na de bevalling, maar ineens besefte ik dat ik zoveel van m'n zoontje hou dat ik het niet meer erg vind dat mijn 'oude ik' op de achtergrond is verdwenen. Dat mijn 'nieuwe ik' eigenlijk ook gewoon heel leuk is
Bob Marley - One Love - YouTube Bob Marley- One love ; omdat mijn dochter er prachtig op aan het dansen was en aan het meezingen in haar nieuwe Afrikaanse kleding.
Chantalleke, ik kan alleen maar janken en denken 'oh, wat erg, oh wat erg, oh wat erg'. Pfff. Oh wat erg. Ik ben zo dankbaar dat mijn twee jongens tot nog toe gezond zijn. Laat het alsjeblieft zo blijven, want dit filmpje is vreselijk. De nachtmerrie van elke moeder.
Ik ben helemaal geen fan van hem, maar bij Dochters van Marco Borsato schiet ik helemaal vol. Is precies uit de tijd dat ik beviel van mijn dochtertje, 4 jaar geleden.
Deze: WOODS OF YPRES - "Shards of Love" (Song #1 from W4: The GREEN Album) - YouTube Vind het zo verdrietig. En de zanger heeft zelfmoord gepleegd Hij was depressief.
coldplay - fix you beyonce - i was here En de nieuwe van Justin Timberlake: https://www.youtube.com/watch?v=uuZE_IRwLNI - mirrors
Sidmick, ik heb niet altijd zoveel tijd voor zp als ik weleens zou willen, dus ik kende jouw verhaal nog niet. Maar pfff... wel heel erg heftig zeg. Veel tranen gelaten vandaag door de liedjes over verloren kinderen. En weer besef ik meer hoe gezegend ik met mijn jongens ben. Ik bid dat het zo mag blijven... *knuffel*
goodbye my lover van James Blunt,we hebben onze hond in moeten laten slapen en daarna zouden we haar ophalen om te laten cremeren,dit is natuurlijk al erg heftig maar als je dan telefoon krijgt van de dierenarts dat ze mee is gegaan ter vernietiging dan zakt de grond wel onder je voeten vandaan.Dit alles is afgelopen Maandag gebeurd dus als ik dit liedje nu hoor.......
https://www.youtube.com/watch?v=5t35Pz0qs3A Hier moet ik altijd om janken, dan haat ik die K ziekte, en dan haat ik het dat er niets tegen gedaan kan worden, op zo'n moment mis ik de mensen enorm die ik verloren ben aan die klote ziekte.
oja die is ook zo mooi, ik vond hem eerst wel mooi maar als je eens rustig gaat zitten en gaat luisteren is ie nog zoveel mooier!
Zit nu net deze te luisteren, en daar komen de tranen.. Brat'ja (English Version) Lyrics - YouTube
Bij dit liedje, De Dijk - De zanger van het laatste lied - YouTube en deze. Eva Cassidy - Fields of Gold - YouTube
People help the people, van Birdie (birdy?), en trouble van Coldplay.... Een half jaar geleden is volkomen onverwachts mijn beste vriendin overleden. Ze was nog maar 36 jaar en nog maar een paar maanden moeder van een prachtige dochter. Deze liedjes zijn op haar crematie gedraaid. Als ik deze liedjes hoor, houd de wereld eventjes op te bestaan....
er zijn paar nummers maar deze blijft een geweldig Woodstock 1969- With a Little Help-JOE COCKER - YouTube" die schreeuw bij 4.52 is magisch! elke keer als ik dit lied hoor, heb ik brok in mn keel en bij een "emotionelere" dag.. tja, dan komen de tranen! geniaal dit nummer!