Van de week was ergens op tv het lied: kleine jongen van andre hazes, ik schoot ineens helemaal vol! Verder lopen de tranen altijd bij het horen van 'I'll see you again' van Westlife
racoon oceaan paar weken geleden werd de mama van vriendinnetje zoon begraven.. en tijdens de herdenking was er een fotoview waarbij dit nr gespeeld werd.. brullen
Céline dion - goodbye's the saddest word. Vooral het stukje Now i know there aint another love like a mothers love for her child
R.ene de haan Ga je eigen weg. Dit nr kreeg ik laatst door van iemand en dat raakte me wel ff... E.vil activities N.obody said it was easy gedraaid op de begravenis van een hele lieve jongen laatst.... R.kelly I.f i could turn back the time maar das meer een gevoelsnr op t moment....
Yann Tiersen - Comptine d'un autre été Yiruma - River Flows In You André Hazes - Sorry (Werd gedraaid op de begrafenis van 1 van mn beste vriendinnen) Christina Perri - Jar Of Hearts. (Tijdens de voorstelling van Isabella Beernaert. Stuk deed me erg aan mn ex denken)