hallo allemaal, In april heb ik waarschijnlijk de terugplaatsing van een cryo uit mijn 1e icsi poging. Nu zijn de cryo's op de 3e dag na de punctie ingevroren en moeten ze ook op de 3e dag na mijn aankomende eisprong teruggeplaatst worden. Deze dag valt alleen in het weekend, en ik begreep dat ze in mijn ziekenhuis (catharina eindhoven) dan geen terugplaatsingen doen. Weten jullie wanneer dit dan wel zou gebeuren? Dus eerder of later? En weten jullie ook of dit invloed heeft op het proces? In mijn natuurlijke cyclus zal dit namelijk over het algemeen altijd in het weekend vallen, dus wil graag weten of het van invloed kan zijn op de ontwikkeling en mogelijke innesteling van de cryo.
niemand ervaring mee? Zullen toch wel meer vrouwen hun eisprong aan het eind van de week hebben en dus eigenlijk tp in het weekend moeten hebben, of niet?
Hoi Fiona, Als mijn tp in het weekeinde valt, wordt hij gewoon in het weekeinde geplaatst. Ook op feestdagen enzo. Denk dat dat in heel veel gevallen zo is en dat het Catherina dat niet doet, vind ik persoonlijk raar. Idd een cyclus kun je toch niet echt regelen? Denk overigens dat ze hem eerder tp, te lang wachten lijkt me niet goed voor de embryo Succes!
Hoi Fiona ik ben in behandeling bij t mmc, die werken samen met het catherina. Punctie is in mmc, maar terugplaatsing in catherina. Nu hebben ze bij ons gezegd (ben zelf nog niet zover, ga volgende week pas starten), dat het niet uitmaakt wanneer punctie of tp is, er wordt 7 dagen per week gewerkt! Beetje vreemd dat ze nu dan geen tp in t weekend doen??? Misschien een idee om eens bij het mmc te informeren? Ik ben tot nu toe heel tevreden daar. Een hecht en heel vriendelijk team, die tijd voor je nemen. Succes in ieder geval en ik hoop dat t qua timing goed voor je gaat komen. Groetjes