Hallo allemaal, Wij hebben deze week n.a.v. een echo te horen gekregen dat het vruchtje ws. niet goed is en dat de kans zeer groot is dat het fout zal gaan. Het vruchtje is te klein voor het aantal weken dat ik ben en de hartslag was traag en zwak. Als ik geen spontane miskraam krijg, moet ik donderdag weer terug voor een echo om te kijken hoe het er dan voorstaat en word ik evt. meteen doorgestuurd naar een gyneacoloog. Zijn er vrouwen die iets soortgelijks hebben meegemaakt? Zo ja, hoe is het afgelopen? Als mijn miskraam voor die tijd niet zelf komt, neig ik naar de keuze voor een curretage als het echt niet goed is natuurlijk. Met hoeveel weken kwam jullie miskraam spontaan op gang? Ik ben nu 8 weken en 3 dagen. Liefs van tante29
Kan je niet helpen, maar wil je veel sterkte wensen en hopelijk komt het gewoon allemaal goed voor je.
Ik was ongeveer 12 weken toen t misging bij mij... Ik wens jullie sterkte en hoop dat dat je bij de volgende echo goed nieuws krijgt meid!