Afgelopen zondag in de uitzending van Peter de Vries een mooi nummer gehoord. Ben al aan het zoeken geweest, maar kan het nergens vinden. Ik denk dat het Hands of Love of iets in die richting heet. Het was een rustig nummer, werd bijna aan het einde van de uitzending gedraaid (toen dat stukje met dat boek in het water). Het leek een beetje op U2, maar denk niet dat dat de band was, want daar kon ik het niet onder vinden. Iemand een idee wie de artiest is?
Van mij dezelfde vraag. Het nummer viel mij ook op, en vond hem ontzettend mooi. Ik zal zo zelf eens even zoeken... Mocht ik iets weten, dan hoor je het. Groetjes, Con
Toch? Ik begin nu een beetje te twijfelen... Zit hem te luisteren, maar dat 'hands of love' staat me ook zo duidelijk bij, en dat hoor ik hier niet in...
Nee, dit is hem niet. Volgens mij is dit het nummer van de aftiteling. Ook een mooi nummer, maar ik bedoel een andere. Werd wat eerder afgespeeld, ik denk ongeveer een kartiertje voor het einde, ik geloof voordat je dat stukje met die moeder zag. In dat nummer hoorde ik echt duidelijk de woorden 'Hands of Love', dus dacht dat het nummer zo heette. Maar kan het niet vinden, dus het heeft waarschijnlijk een andere titel.
Yep in het begin was een liedje van Radiohead (vond ik trouwens erg mooi) En daarna van U2. Begin was mooi totdat de drums en distortion erin kwamen.
Het is me favo album track van U2 Erg mooi....gaat ook over drugs en dat dat de exit is van het echte leven My love Saw the hands that build Can also pull down The hands of love