dochter is van de cocomelon en kan al redelijk de liedjes meezingen! Wat in mijn hoofd blijft hangen is redelijk verwant aan wat er in haar hoofd hangt. Daar was dat huilen wat tot in je laatste cel in je hersenen ingeprint blijft (dat je t nog hoort terwijl ze niet eens thuis zijn) de training voor geloof ik, kennelijk zijn wij gezakt. Dochter ruimschoots in bed en ik heb nog de knock knock song in mn hoofd. Babyshark wist ik veel dat die trendy was, maar die is t helemaal. Vaiana tijdje mee in mn hoofd gehangen (ongeacht welke variant), Brian Adams (sound the bugle, uit Spirit). Ik verwachte een luidkeelse Let it Goooooo, daar is ze wel t type voor maar nope het is hier Show Yourself en Into the Unknooooooooown Knockknock song (someone is at the door) is momenteel de ergste. Do you know the password...yes I do...
Doe de vogel, doe de vogel zwaai je armen in de lucht We gaan van wejo wejo, we gaan vliegensvlug Fortnight fan hier in huis en het wordt al weken gedraaid op repeat
Zip-a-dee-doo-dah van de Disney film Song of the South ( en de daarop gebaseerde Splash Mountainattracties in de Amerikaanse Disney parken). Had het er gisteren even over met dochter en nu blijft het liedje in mijn hoofd zitten al is het alweer 8 jaar geleden dat we daar 10x achter elkaar in gingen). Denk dat ie voorlopig weer even blijft hangen in mijn hoofd...en ik wil nu weer terug naar Disneyworld in Florida
Hier alleen een melodie.... Mijn dochter is Fur Elise aan het leren op de piano, dus ik hoor 20 keer opeen dag de beginmelodie (de eerste 20 noten ongeveer).
Dat was ook een geweldige uitvoering: is de corona voorbij? Nu blijft die ook weer in mijn hoofd hangen ben ik bang....