Helaas niet voor mij Maar m'n beste vriendin is 12 weken zwanger en we zullen morgen gaan shoppen etc, nu willen we of gaan zwemmen of bowlen of beide, zal het oke zijn om met 12 weekjes te gaan bowlen? Ze is niet misselijk en heeft geen klachten Gezond kindje (volgens de scan) en wil dat niet in gevaar brengen!
Uhm.. Waarom niet...? Ze gooit toch niet met de bal tegen haar buik... Wij hebben nog een kano tocht gemaakt van 4 uur toen ik 10 weken zwanger was... No problemo
Te zwaar misschien? Ik heb geen idee, ik zocht op Google en die antwoorden waren meer "Nee, niet doen" dan "Ja sure"
Ik ben 2 weken geleden nog wezen bowlen. Heb steeds de lichtste bal gepakt. Zou niet weten waarom je niet mag bowlen, aangezien je ook gewoon mag sporten? Na een halfuurtje vond ik het mooi geweest en ben ik ermee gestopt.
Gewoon alles doen totdat je lijf aangeeft dat het teveel is. krijg je last van de banden of rug? Dan stoppen en anders lekker veel plezier hebben!
Wij gaan vanmiddag ook bowlen, ik had me voorgenomen niet mee te doen maar heb nu toch wel de neiging een paar ballen te gooien.. Wel of niet doen?
Probeer het even rustig aan en als het niet gaat meteen stoppen Met 35/36 weken liep ik nog rustig 2 uur achter elkaar door velden en "heuvels" dus wie weet
Ik heb ook gewoon staan bowlen met een 5 maanden buik hoor... heb me niet eens afgevraagd of het kwaad kon... Kindje is er prima uitgekomen geloof ik dus zal geen kwaad kunnen, zeker bij 12 weken niet!
En als ze het zeker wil weten... gewoon even verloskundige bellen. Zwaar tillen is inderdaad niet goed maar de lichtste bal kan wel en ze is nog maar 12 weken zwanger. Zwaar tillen gaat vooral als ze al langer zwanger is Veel plezier!!
Waarom niet? Neem aan dat de ballen niet in het rond gaan vliegen... Ik rijd nog elke dag paard en heb nergens last van dus zou me maar niet te druk maken
Ik ga binnenkort ook bowlen. Maak me er echt niet druk om, heb er zelfs niet bij stil gestaan of het wel zou kunnen.
Ik ging vier weken geleden nog bowlen, dus toen was ik 25 weken ongeveer. Het werd wel iets zwaarder en ik heb het 't tweede half uur wat rustiger aan gedaan, maar ging prima hoor! Met 12 weken lijkt me dat helemaaaaal wel gewoon kunnen
Tenzij je een motorisch zeer gezeldschap hebt kan het prima. Maar dan is het ook niet zwanger een gevaar.