oxxio ipad actie

Discussie in 'De lounge' gestart door debke83, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Iemand dit gedaan?
    Ervaringen?

Kom er echt niet wijs uit, ze zeggen dat oxxio goedkoper is maar ben altijd bang voor een addertje onder het gras....

Dus wie heeft dit gedaan en betaal je nu meer per jaar als bij je vorige energie maatschappij?.

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Oxxio zijn de grootste oplichters die er bestaan! Ga maar eens googlen ;)

3. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Wij hebben zelf de energievergelijker van de consumentenbond gedaan, aangemeld, en zijn nu ong 200 euro per jaar goedkoper uit. :D

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Maar heb je gebruik gemaakt van de ipad actie?
    Ben namelijk bang dat ik dan ineens veel meer ga betalen...

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Heb ik idd gedaan.... Maar goed dat is bij meerdere zo, vandaar dat ik hier ook ff rond vraag!
    Heb je er zelf ool ervaring mee?

6. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb het een tijd terug uitgezocht en ik zou bij oxxio een stuk meer kwijt zijn. Voor ons niet rendabel, konden dan beter gewoon een iPad kopen.

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier op forum zijn er onzettend veel topics over geweest ;)
    Ook over die ipad actie. Schijnbaar kwam het er op neer dat je uiteindelijk de ipad nog zelf betaald. Mij hebben ze ooit oxxio proberen aan te smeren. Ik dacht klinkt leuk ed en had 7 dagen bedenk tijd. Normaal lees ik nooit die papieren/contracten goed door maar toen kreeg ik een gevoel dat ik dat moest doen en ja hoor daar begon het al met de kleine lettertjes. Ik moest verplicht! 3 jaar min. aan hun vast zitten anders kostte mij dat nog eens 1000 euro er bovenop. Ik wist dat ik ging verhuizen binnen die 3 jaar + er stonden veel meer dingen in wat mij niet gezegd was geworden. Uiteindelijk was ik bij hun juist duurder uit dan ze vertelden. Daarna gaan googlen en ook meteen gezegd dat ik contract wilde beeindigen. Ik blijf bij essent. Altijd al gezeten en nooit problemen mee gehad.

Snap het wel die ipad actie en zogenaamde korting is zo verleidelijk :D

8. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja is ook verleidelijk, daarom juist dat ik t dan niet vertrouw hihi

Was opzoek naar een ipad en toen kwam ik dit tegen vandaar!

9. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Niks is gratis, vooral die iPad niet. Die betaal je dubbel en dwars terug.

Als iets té mooi is om waar te zijn is het dat vaak ook ;)

Kijk eens naar de vastrechten etc van oxxio en prijs van stroom en gas oer kWh

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als je een ipad gratis krijgt klopt er iets niet. Het geld niet ergens vandaan komen, ze zijn geen liefdadigheidsinstelling.

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb daar een tijd terug ook naar gekeken. Ik zou bij Oxxio incl. Die Ipad actie veel meer kwijt zijn voor een bepaald iets. Echt veel meer. Maar ik kan er niet meer opkomen wat het was omdat ik de laatste tijd nogal veel vergeet... Mocht het mij nog te binnen schieten dan vertel ik het! In ieder geval zit ik nu bij Essent en daar ben ik flink wat goedkoper uit dan bij Oxxio. + ik kreeg een welkomstbonus van €170,-.

12. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Krijg altijd kriebels als ik oxxio zie.. Die hebben mij het afgelopen jaar minstens 1000 euro gekost en een hoop ellende. Een deur aan deur verkoopster had ons gewoon opgelicht, we zouden een info pakket krijgen, uhh nee een contract van 3 jaar, dure groene stroom en gas, alsof mij dat boeit (sorry..) na tig telefoons na oxcio heb ik uiteindelijk een hoge piet aan de lijn gehad die nog een hoop kosten heeft kwijt gescholden, anders was ik denk ik al bij al 2000 euro kwijt geweest. Ohja ben nog geen week klant geweest ;)

Maar dat is ook gewoon onze ervaring met die verkoopster, daar zijn ook de meeste online klachten over, gaf die man toen ook eerlijk toe.

Maar ujh.. Een ipad zou ik dan gewoon zelf kopen, is mij dat contract van 3 jaar niet waard ;)

13. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik ben overgestapt naar Eneco. Zit bij nuon nu, maar ben er toch achter dat ik bij de nuon wil blijven. Gelukkig zit ik in mijn bedenktijd dus ga ik eneco annuleren.

oxxio zou ik nooit doen....vooral niet voor een stomme iPad!?

14. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Nee dan maar gewoon kopen, kwam t toevallig tegen maae vertrouwde het al niet! Thnx

15. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Die ipad betaal je zelf, en nog meer dan dat je hem nieuw zou kopen..
    Ik zit bij Greenchoice, zat bij Nuon en ben echt goedkoper uit..
    Oxxio adverteert me te veel, komen vaak aan de deur, staan vaak in de stad te adverteren.. als bedrijven dat doen, ga ik er sowieso niet mee in zee.. maar ik stap sowieso niet meer over.. en ik vind die marrokaantjes aan de deur echt vreselijk irritant worden.. hier is het bijna maandelijks raak met hun gladde praatjes, bah!

16. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Oxxio zijn oplichters. Ipad betaal je feitelijk zelf. Krijg je echt niet cadeau. Zijn lokkertjes.
    EN, er staat ook vaak bij, zolang de voorraad strekt. Dus groe kans dag je aan hun vast zit en ipads "op" zijn. Heb ik al vaker gehoodd.
    Verder is oxxio duurder. Mn ouders zijn er wel jngetrapt en waren veeeeeel duurder uit. Kregrn dubbele rekeningen, vorige energie leveraar was niet opgezegd enz.
    Was een hel om van ze af te komen. Later nog aanmanigen terwijl ze allang over waren naar eneco.

17. Minerva

Minerva Niet meer actief

#17 Minerva, 20 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2013
    Niet doen! Er zit zeker een enorme dikke adder onder het gras! If it sounds too good to be true, it usually is ;)

"Gratis" iPad bij Oxxio - Optimel limoen - Tweakblogs - Tweakers

/edit: stukje uit het artikel:

Bijgevoegde bestanden:

18. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Nooit van je levensdagen met OXXIO in zee gaan!! Rasoplichters!

19. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik zou zeggen Google maar even op je gemak, dan kom je hier van terug!

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij zaten al bij Oxxio en konden met 3 jaar verlengen met ipad en we hebben ook nog onderhandeld over het gastarief (dat kan trouwens bij elke energiemaatschappij!) dus we betalen nu minder dan eerst, met ipad. Vorig jaar kregen we 700 euro terug en dit jaar 150 (maandbedrag verlaagd ondertussen)
    Door de ipadactie gaat je vastrecht wel omhoog trouwens maar dat kon wel uit hier. Maar goed, wij zijn een groot gezin dus dat kan ook snel. Voorwaarde voor de ipadactie is ook dat je minimaal 3000kwh gebruikt geloof ik. de kleine lettertjes zijn wel te downloaden op de site.
    Maar goed, we hebben de afgelopen maanden regelmatig andere energieleveranciers aan de deur gehad en die zeiden allemaal dat zij het echt niet goedkoper konden aanbieden.

Het ligt dus echt heel erg aan je thuissituatie en woonplaats of het goedkoper is.

Deel Deze Pagina