Future Baby Mama, een nieuwe van Prince. Maar ik draai de hele tijd: Let's have a baby, ook van Prince :-D Tekst is zoooo toepasselijk voor mij/ons... Kompleet met tikkende biologische klok Let's Have A Baby I can't wait no more, no Let's have a baby What are we livin' 4? Tell me Let's make love, let's make love So long have I gazed into your eyes Wonderin' what they'd look like on a newborn child I cannot lie when my hand is on your thighs I'm thinking, isn't it a miracle that life comes from inside? So long I have listened 2 your voice Wonderin' what it would sound like coming from a girl or a boy Isn't it funny that when U're truly in love How just the thought of such things can bring U so much joy? I'm leaving it up 2 U I'll do what U want 2 do But U got 2 understand U're my man and I'm your woman I can't even go 4 a ride Believe me, honey, I've tried Without thinking about a little baby A baby sittin' right by my side And if anybody in the whole wide world Ever thought that they could do that 4 me They are one mistaken Cuz baby, U got me, U got me open, yes U do And we're doing just fine If U really love me, baby If U can find the time ©1996 Emancipation Music - ASCAP :'-)
dat was voor mij het liedje van trijntje oosterhuis '' Nu dat jij er bent'' en van shania twain '' from this moment'' die roepen nog steeds tranen bij mij op sinds ik bevallen ben
Ik vind Mika heel leuk. Trouwens alle de liedjes van die cd. En Pink met (ik weet de titel niet precies, maar het begint met) Dear Mister President.... x
Op dit moment is dat 'Ain't no sunshine when she's gone' maar dan gezongen door Peter de Vries. Ik kende hem goed en hij is helaas pas overleden Maar Mr. Bojangles van hem draai ik ook heel vaak! http://www.youtube.com/watch?v=AyuY-D3cIyA Dit is zijn laatste opname. Brok in mijn keel, we missen hem..... Wat een stem! Groetjes, Mirelle.
is echt geweldig. alleen het liedje dat de hele dag in mijn hoofd blijft zitten is het liedje van marcel B ( de zoon van herman brood)
Euh... voor mij is het momenteel jeugdsentiment: "Kwek kwek kwek ik ben wel goed maar ik ben niet gek! Eens gegeven blijft gegeven, opgeteld en weggebleven... als je iets van me leent, dan moet je het weer teruggeven. Over een week, over een maand, over een jaar.... altijd, immer, ooit...maar niet nooit" van het hoorspel "Alfred Jodokus Kwak", van Herman van Veen. Da's dus niet de tekenfilm serie maar een optreden van Herman van Veen zelf, samen met een orkest. Ik heb laatst de cd ervan gekocht want ik was er als kind gek op en nu ik zelf een kind heb, wil ik het haar straks ook meegeven. Dat duurt nog wel een paar jaar, maar goed.
Hou op schei uit! Kan het liedje nu al niet meer beluisteren zonder emotioneel te worden laat staan als me kleine meisje er over een paar weekjes is!
kon het nummer wel maar niet met nelly furtado! heb m gelijk op gezocht erg lekker nummer een aanrader!
tokio hotel - monsoon prachtig nummer En Mika de nieuwe ook heel gaaf, Yildiz vindt die ook leuk want ze gaat meteen met haar kontje schudden
als het een meisje zou zijn geweest zou ik waarschijnlijk de hele dag stevie wonder aanzetten met: is n't she lovely haha en die van hallo wereld betreft, zet hem nu regelmatig ff aan,... heerlijk gevoel geeft het,.... ik zal trouwens eens door mijn muziekbestanden gaan, daar vind ik vast nog nummers tussen, die nu totaal anders klinken en andere gevoelens losmaken