Bright eyes van Simon & Garfunkel - staat garant voor een hoop tranen. Echt, ik heb het tijdens die film waar t nummer van is nog nooit droog kunnen houden... YouTube - "Bright Eyes" - Watership Down
The Rain Song-Led Zeppelin Stairway to Heaven-Dread Zeppelin YouTube - Dread Zeppelin "Stairway To Heaven" vind ik wel een leuk grapje om mee af te sluiten
Zit nog te twijfelen over The Passenger van Iggy Pop....maar dan heb ik 2 blije liedjes ....wat denken jullie? Grappig,dat ik er weer over na moet denken nu......heb Iggy Pop al heel lang erbij....maar wil ook graag Dread Zeppelin.Problemen problemen
Kan mij helemaal niks schelen... ik merk er toch niks van en hopelijk vinden ze het al erg genoeg dat ik dood ben. Om dan ook nog naar muziek te moeten luisteren die ze niks vinden... Hoop alleen dat ze niet zoet sappig gaan lopen spreken hoe geweldig en fantastisch ik was. Dat hoor ik liever nu ik leef, het afkraken mogen ze bewaren voor op de begrafenis. Ik word zelf altijd zo flauw van die berichten wat voor geweldig persoontje iemand was.
Boudewijn de groot met Avond Johnny Cash met This thing called love Genesis home by the sea Allemaal met een zeer persoonlijke reden voor ons allebei (en een beetje al alledrie)
november rain van guns and roses bed op roses van bonjovi deze 2 in ieder geval. verder ben ik nog zoekende. vriend wil overigens de zelfde nummer dus dat ik makelijk
Het ligt er ook een beetje aan of ik jong of oud sterf. Ik heb altijd gezegd als ik jong kom te overlijden dat het een soort feest moest worden. Met champagne enzo. Als binnenkomst R Kelly met The world greatest Vind nummers van phil collins ook erg mooi zoals against all ods en true collors.
the rose van bette middler door mezelf gezongen (valt er tenminste nog iets te lachen) in the upper room van mahalia jackson
Depeche Mode - Enjoy the silence Blöf - Dichterbij dan ooit Lux - Northern lights Frank Boeijen - Liefde van mijn leven (voor mijn zoon...) Live - Lightning crashes (ook voor mijn zoon) The Corrs - Little wing (unplugged) Yann Tiersen - Comptine d'une autre été (uit de film Amélie Poulain)
Celine Dion - Fly Fly, fly precious one Your endless journey has begun Take your gentle happiness Far too beautiful for this Cross over to the other shore There is peace forevermore But hold this mem'ry bittersweet Until we meet Fly, fly little wing Fly where only angels sing Fly away, the time is right Go now, find the light etc etc
YouTube - Time to say goodbye Sarah Brightman Andrea Bocelli Ik krijg iedere keer kippenvel als ik er naar luister
Saybia - The second you sleep. YouTube - The second you sleep (Saybia) En Bridge over troubled water van Simon&Garfunkel en Purple rain van Prince, dat zijn liedjes die ik m'n hele leven al mee zing
Anouk - One Word. YouTube - Anouk - One Word (Official Video) Na dat ik te horen kreeg dat mijn beste vriend overleden was, door een auto ongeluk ben ik direct met mijn moeder en vriendinnetje naar de plek gereden. Op de heen weg hoorde ik One word en die tekst heeft me zo aangegrepen, dat ik hem op mijn eigen crematie gedraaid wil hebben. Daarnaast mag een vriend van mij: Jelle Amersfoort optreden met zijn nummer: Mooie maan.
November rain van Guns ´n roses. altijd al het nummer geweest voor mij voor op mijn begravenis... en patience van Guns ´n roses en/of drive van REM. laatste 2 gewoon omdat ik het 2 hele mooie nummers vind om te horen.