Ik heb veel liedjes beluisterd, zitten een hoop mooie nummers tussen zeg! Blije nummers: ik zou het gewoon doen als je het mooi vind en het past bij je. Vind iets moois en luchtigs ook wel prettig op zo'n begrafenis. Helemaal als de muziek bij je past. Ik zou juist niet allemaal dieptrieste verdrieige liedjes willen... offtopic: @ zeeuwsmeisje; jou heb ik lang niet gezien zeg, je bent zwanger vd 4e! Wat leuk, gefeliciteerd! Weer één aan de tiet
Paul oakenfold - southern sun Maar ik weetniet of ik daar ook nog zo over denk als ik 80 ben ofzo. En ik zou erniet aan moeten denken binnekort dood te gaan. :S iew..
Ohemel! Als ik dat liedje hoor dan schiet ik altijd direct vol. Zo vreselijk dramaties vind ik het, en zo droevig. Janna
Dat wordt een lange zit Little wing van The Corrs....is dat het Hendrixnummer?Want dat vind ik echt heel mooi.Ga het ff youtuben.
Wanneer zie ik jou terug? - K3 YouTube - K3- Wanneer zie ik jou terug + Lyrics (Request by Melissa) Viva Forever - Spice Girls YouTube - Spice Girls - Viva Forever You'll be in my Heart-Phil Collins YouTube - You'll Be In My Heart (With Lyrics)-Tarzan and Phil Collins Goodbye my Lover - James Blunt YouTube - james blunt - goodbye my lover (lyrics) Love of my Life - Queen YouTube - Queen - Love of my life (w/ lyrics) Deze heb ik tot nu toe...'t is wel best bizar om daar zo over na te denken eigenlijk.
Kevin's telescope van The Gathering. Ik wil namelijk niet dat mijn begrafenis één grote rouwboel wordt. Ik heb een fijn leven, met veel dromen die al zijn uitgekomen en ook een hoop nieuwe, en ik wil dat dáár de nadruk op ligt.
Ja, ik verwacht honderden belangstellenden en tientallen toespraken Nee hoor...dit is gewoon het lijstje, en laat mijn nabestaanden maar kiezen wat ze mooi/passend vinden... Little Wing is inderdaad een cover van Jimi Hendrix. Ik vind ze allebei mooi, maar die van The Corrs heeft er zo'n prachtig Iers muziekje doorheen...moet ik altijd van huilen.
One van U2 Feest van the Scene (twijfel nu alleen of de titel wel feest is..) ja dus : YouTube - The Scene Feest 1993
deze draaiden ze op de crematie van mijn oma... Sindsdien dit nummer nooit meer kunnen/willen horen een liedje kan dan zoveel met je doen... maar het is en blijft een heel mooi nummer alleen voor mij met veel herinneringen
Dit is ook zo'n mooi nummer vooral de Live versie... die vind ik zo mooi dat raakt mij elke keer steeds als ik het hoor
Hihi.....ik zou de rouwzaal maar voor een hele dag afhuren dan Love of my life...ook zo moooooooi! Heleboel mooie nummers zie ik voorbij komen.ZPdames hebben smaak 8)
Clouseau - Oker YouTube - Oker Susan Enan - Bring on the wonder YouTube - Becoming Jane: "Bring On The Wonder" [Susan Enan] Stef Bos - Door de wind YouTube - Stef Bos - Door de wind Stef Bos - Ik heb je lief YouTube - Stef Bos - Ik Heb Je Lief Michael W. Smith - Friends YouTube - FRIENDS by Michael W Smith 3 J's - Bevlogen als vogels YouTube - 3JS - Bevlogen als vogels
Remember - Josh Groban (echt prachtig, krijg iedere keer weer tranen in m'n ogen ) YouTube - Josh Groban - Remember (Troy Soundtrack) Beautiful Goodbye - Amanda Marshall YouTube - Amanda Marshall - Beautiful Goodbye Halo - Beyonce YouTube - Beyoncé - Halo
@Female, leuke en mooie nummers. Ik denk een goede keuze en leuk dat nummer van de wedding entrance. Mijn nummers weet ik nog niet precies, maar in ieder geval deze twee: YouTube - RANDY CRAWFORD ONE DAY I FLY AWAY Dit is het mooiste nummer dat er bestaat wat mij betreft. Die tekst is zo ontzettend kippenvel.... En deze omdat ik fan ben van Anouk en dit haar beste nummer vindt: YouTube - Anouk - For Bitter Or Worse @Josien, die van Stef bos is echt mooi...