http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/178522-welke-muziek-wil-jij-op-eigen-begrafenis-crematie.html Hier nog een topic. Maar ik heb hele mooie nummers voorbij zien komen.
The Verve: Bittersweet Symphony Diana Ross: If we hold on Together Dat zijn mijn nummers, de rest mogen mijn nabestaande kiezen....
James Last - Biscaya (bij binnenkomst zeg maar) YouTube - Biscaya In The Arms Of an Angel - Sarah McLaughlin YouTube - In The Arms Of an Angel - Sarah McLaughlin The Kelly Family - Calling Heaven (Ben vroeger erg fan van ze geweest... Tja... hahaha. Vind het leuk om dan ook wat van hen op mijn begravenis te laten draaien. Dit nummer komt het dichts in de buurt) YouTube - The Kelly Family - Calling Heaven Michael Jackson - Man in the mirror -instrumentaal- (bij het afscheid nemen) YouTube - Happy 51st Birthday Michael
ik zou zowiezo een nummer van bonjovi gedraaid willen hebben zoals : thank you fore loving me (das echt een geweldig nr en ik wil op die manier mijn geliefden nogmaals bedanken voor alles) verder ook always van bon jovi en ik denk ook wel nrs van ill divo die met celine dion vind ik gewoon prachtig
Miriah Carey One sweet day YouTube - One Sweet Day - Mariah Carey & Boyz II Men ( plus lyrics & download )
He jakkie,daar wil ik eigenlijk helemaal niet aan denken maar dat is nu helaas te laat The Beatles-Yesterday Verder weet ik het echt niet,ik vind zoveel nummer heel erg mooi.
Toevallig! Had er net vanavond over met manlief, hoe we onze uitvaart zouden willen hebben en met welke muziek. Ik ben er nog niet over uit, ga morgen jullie nummers maar eens rustig beluisteren om ideeën op te doen.
Tsja, wij zitten middenin de muziekjes, plaatjes, dingetjes toestanden mbt een uitvaart (wel bijzonder dat de persoon om wie 't gaat er gewoon bij is. ) dus dat zet je wel aan 't denken.. Ik blijf 'jij daar in het donker' van Stef Bos echt mijn nummer vinden. En 'n nummer van m'n eigen bandje, dat dus niemand kent.. 'Invocation'. Lijkt me wel apart omdat ik dat nummer zelf zing. (Op de opname dan, als je dood bent zelf zingen is wat lastig...)
Jeetje wat moeilijk heb echt een waslijst maar vind deze er toch echt bovenuit steken. the verve - Bitter Sweet Symphony YouTube - The Verve - Bittersweet Symphony Coldplay - 'Yellow' YouTube - Coldplay - 'Yellow' music video vlinder van marco borsato http://www.youtube.com/watch?v=CZDm7UH7suA toch wel veel moeilijk