Nieuwe liedje van Suzan en freek. Ken de tekst niet eens goed maar blijft hangen. Kijk de zon die danst op de ramen en na na nananana ofzoiets
Nu mijn collega op vakantie is en er nu gewoon radio veronica op staat niet veel meer, maar ik haar hard house/core takkeherrie een simpel nummer wat ik heel graag kijkhard draait het mooiste liedje uit utereg, als ik boven op de dom sta. Vanmorgen direct mee gestart om dat hard house eruit te werken
Moi... Lolita Echt al dagen, grrr... Liedjes blijven altijd dagenlang hangen bij mij. Wat het beste werkt is het een keer opzetten en helemaal afluisteren. Ik heb wel eens gehoord dat liedjes in je hoofd blijven hangen als je ze ergens hoort, maar niet helemaal af, dan blijf je ze in je hoofd afmaken. Helpt helaas niet altijd. Ik ga nu het Wilhelmus proberen.
Nadat ik vannacht naar de wc was geweest had ik tot mijn grote vreugde 'Okido' van Kinderen voor Kinderen in mijn hoofd Maar jongens, ik kan jullie vertellen dat de bovenstaande truc van @Adje echt werkt! Ik dacht: niet geschoten is altijd mis, en jawel hoor, het lied verdween uit mijn hoofd én als bonus viel ik van pure saaiheid ook meteen weer in slaap!
Nooooo verschrikkelijk.. mn man heeft dit nummer naar mij doorgestuurd en in kom er niet meer vanaf. Zucht
De peuter wisselt dagelijks tussen stay van Justin bieber en The Kid Laroi en Little bit of Love van Tom Grennan. En ik daarom dus ook . vooral die laatste zingt hij zoooo schattig. I need a lidle lof a lidlbita lof!