beentje van mijn zoontje ok?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jelly, 17 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Dames

Begin februari had mijn zoontje zijn beentje gebroken na een ongelukkige en domme val. Er is toen geen gips aangebracht omdat kian op dat moment nog maar 4.5 maand was.
    Ondertussen is alles terug in orde met Kian. Hij begint te staan en kan al zelfstandig zitten (flinke vent!).. (alleen het gedeelte in de plooi van zijn liesje is wel nog altijd dikker dan het andere)
    En ik merk ik dat wanneer hij rechtop staat hij het bewuste beentje niet constant recht houd. Pas op, hij huilt niet of zo...
    Maar het beentje zal hij af en toe naar achter houden, of een beetje krommen..
    Wat denken jullie hierover? zou ik terug op controle gaan, of maak ik me zorgen om niets?

2. Niet meer actief

ik zou wel gewoon een controle laten doen... als jij denkt dat het niet helemaal klopt meot je er gewoon mee heen gaan.. ook al is het niks dan ben jij gerust gesteld

3. randi

randi Niet meer actief

zou voor zekerheid toch ook nog eens op nacontrole gaan, is het niks zoveels te beter

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Zou ook ff terug naar de dokter gaan; en ff na laten kijken en als hij niks ziet ofzo een foto laten maken voor de zekerheid ....

Deel Deze Pagina