hypnose van lancome: fantastisch! hypnotic poison van dior: YAM! krijg ik ook van wildvreemden vaak complimenten over. verder: she van armani elle van diesel blauw flesje van bvulgari happy van clinique en een hele vieze van versace! eerste parfum ooit: ysatis van givenchy als ik die ruik dan flasback ik zo weer naar VWO-2
Ik heb echt superveel luchtjes (beetje verslaafd ). Ik wissel ook heel vaak af, anders ruik ik 't na een tijdje niet meer. Op dit moment heb ik Pure Poison van Dior op! @ Assi: thanks voor de tip! Scheelt echt veel zeg! Dit gaat me bakken met geld besparen .
Nog iemand met Oilily! Hier staat die vooral gekend als kinderparfum, maar vind die nog altijd heerlijk ruiken!
Het vaakst draag ik: D&G The One Noa van Cacharel Af en toe: Jean Paul Gaultier Classic Tommy girl Pleasures van Estee Lauder Hugo Boss Deep red Sun Jill Sander
Bij mij raken die flesjes maar niet op, heb er een stuk of 7, vergeet het gewoon op te doen. Het meest gebruik ik: Sun van Jill Sander Poeme Tommy girl j'adore Ik vind het altijd zo moeilijk als je luchtjes krijgt van mensen, soms is het echt niet mijn ding en die gebruik ik dan maar als toiletverfrisser. Van mijn schoonvader kreeg ik echt zo'n nepflesje met een net wat ander lettertype etc., heb er maar niets van gezegd, maar ook niet uitbundig bedankt. Leuk dat ik zo'n flesje uit een grabbelbak van de markt waard ben .
Bruno banani is wel lekker, maar niet teveel opdoen vind ik altijd. Anders ruiken ze je 30 min later nog
City Glam van Armani (roze flesje) Essence de femme van Hugo Bosse J'adore van Dior En inderdaad die gekregen flesjes van op de markt of in Turkije gebruik ik ook gewoon op toilet of in huis echt niets waard...
La lolita tempica j'adore Miss Sixty Naomi Campbell Burberry en nog wat goedkope luchtjes van de markt/vakantie
Ik vind de geurtjes van La Perla altijd lekker... heb nu J'aime, wel duur maar ja DKNY heb ik ook altijd.. en nog veel meer.. Heb zo een geurtje of 9
IK heb Chance au Fraiche (schrijf je dat zo?) van Chanel. Verder heb ik: Sun - Jill Saunder Classique - J.P. Gaultier L'eau d'Issey - Issey Miyaki (ofzoiets) En ik vindt Noa van Cacharel en J'Adore van Dior ook errug lekker.
Ben ik de enige die het weinig tot niet gebruikt? Ik gebruik altijd deo, en ben bang dat m'n parfum daarmee 'botst'. Heel soms voor een gelegenheid draag ik het wel, en dan nog eentje die ik gekregen heb, zelf koop ik het echt nooit. Geurtjes die ik wel lekker vind; Tommy Girl True Star (ook van Tommy) J'adore (die heeft m'n moeder haha daarom weet ik het) En voor de rest zou ik het niet weten...krijg door dit topic wel zin om even in de parfurmerie rond te gaan neuzen!
Nr. 1 blijft voor mij toch echt Coco Mademoiselle (Schrijf je het zo?! #-o ) (Chanel). Giorgio Armani (de gouden fles, She geloof ik) vind ik ook erg lekker. Het groene appeltje van DKNY ook
Zodra me flesje bijna leeg is ga ik altijd op zoek naar weer een ander geurtje. Vind het altijd heerlijk om dan lekker rond te neuzen bij de geurtjes van welke zal ik nu eens nemen. Op het moment gebruik ik Mexx Black, lekker fris, heerlijk. Verder vond ik ook lekker: Bruno Banani ( de licht roze) Geurtjes van Poema ( vooral de gele)