Amour van Kenzo, heerlijk zoet! Jill Sander Sun Noa, cacharel Dolce & Gabanna,light blue Ik houd erg van zoete geurtjes,dus als iemand nog iets weet?
Ik heb heel wat geurtjes die ik lekker vind. Wat ik nu heb staan: pure poison (dior) 'j adore (dior) anais anais (cacharel) dolce & gabanna ( de rode) in to the blue (escada) armani code Flower bij Kenzo eternity (calvin klein)
Mijn lievelingsluchtje is toch echt RED van Giorgio BeverlyHills.Het is peperduur en bijna nergens meer te krijgen dus ik gebruik het alleen op speciale gelegenheden. Mijn man is er dol op.Het is zwaar,zoet en erg sexy. Maar op andere dagen gebruik Sentiment van ik Escada.Heb meteen de serie met douchegel en lotion etc.De verpakking/flesjes zelf zijn al erg mooi en het ruikt superlekker. Verder vind ik CocoChanel ook erg lekker.Maar manlief iets minder dus gebruik ik het ook minder vaak.Het zijn trouwens allemaal wat zoete geurtjes.
Wat leuk om te lezen van iedereen, heb er tips tussen gezien Hier l'Eau d'Issey, Intuition en Obsession favoriet (de laatste is zwaar, draag ik weinig)
Ik heb nu een heel goedkoop maar erg lekker luchtje : Showgirl Ik had afgelopen zomer maar kan ik nergens meer krijgen Salvador dali - little kiss van de bodyshop - musk Diesel poeme
Sun / Jill Sander mijn wederhelft heeft ook dit merk. Heb voor in de zon ook een luchtje van Jill Sander staan
Aangezien ik alleen proefdiervrije cosmetica koop (liefst ook vega, maar lastig), ben ik beperkt tot The Bodyshop. Die hebben wel een heel lekker luchtje nu die heet Summer musk ofzo. Bodylotion ervan is ook heel lekker.
Op dit moment: Versace Bright Crystal Cool Water van Davidoff Normaal gesproken gebruik ik niet zoveel parfum. Daarom heb ik nog heel veel oude, halfvolle flesjes in de kast staan. Maar die versace bright crystal... daar heb ik een flesje van leeggespoten en snel weer een nieuwe gekocht!! Erg lekker dus
Vandaag heb/had ik DKNY red dilicious op. Verder heb ik nog staan; - Luchtje van Christina Aguilera, geen idee hoe die heet - Calvind klein - eternity - Benneton luchtje. - Burberry britt. ik wissel altijd na mijn kleding stijl, ben ik netjes gekleed dan doe ik altijd het luchtje van christina aguilera op. In de zomermaanden, en als ik luchtig gekleed ben, dan doe ik altijd DKNY op. En voor mijn werk draag ik altijd de benneton, dat is een heel licht luchtje, en perfect voor mijn werk. Ruiken de baby's en kinderen niet gelijk naar mijn luchtje.
Ik wissel vaak in fases... zo gebruik ik bijvoorbeeld heel lang Sunvan Jil Sander, nu weer diamonds van Armani en ik heb laatst een monstertje gekregen die zeker een koop gaat worden en dat is Givenchy Ange ou Demon.