welk luiertje moet ik nou gebruiken

Discussie in 'Verzorging' gestart door Iggylover, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik gebruik ook de pampers.. Liam heeft nu maat 3, 2 werd te klein..

2. In het begin gebruikte ik de Newborn van Pampers. Toen ben ik de luiers van de Albert Heijn gaan gebruiken. Die zitten bij mijn dochtertje het beste. Ik gebruik nu sinds 2 dagen maat 2 van de AH....

3. Tink

Tink Niet meer actief

Kruidvat beviel hier prima, die zijn goed en goedkoop.
    Maar sinds er hier een Lidl zit gebruik ik die. Nóg goedkoper en mijn dochtertje is echt zelden nat.
    (Nee ik heb geen aandelen ;))

4. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik gebruik zelf de luiers van Kruidvat; bevallen hier prima. Heb eerst Newborn gebruikt, maar gebruik nu de min. Vond de Newborn toch wat te strak om de beentjes worden.

Luiers van de Aldi ook geprobeerd; hebben tegenwoordig ook mini, maar die bevielen hier minder. Jasmine was vaak nat en ik vond ook dat ze ook erg ruiken. Lijkt alsof de geurtjes minder worden opgenomen als de luiers van de kruidvat.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik vind de kruidvat luiers echt waardeloos. Op de creche hebben ze deze, dochter lekt daarmee regelmatig door. Thuis hebben we altijd pampers baby dry.

6. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Onze kleine past nog net in de premature luiers van kruidvat. Op de verpakking staat tot 2,5 kilo en Daniel was 2900 gram bij de geboorte. Maar die luiers pasten in het begin prima! Nu is hij inmiddels 3770 gram (!) en als het pak op is, stappen we over op newborn van pamper. Ze beginnen nu toch wat strak om de beentjes te gaan zitten. Gewicht zegt dus idd niets!!

7. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Wij hebben Kruitvat new born luiers gehad, maar ik vond het maar rot luiers. Naomi had de striemen in haar benen staan en zulke dikke benen heeft ze niet. Dus daarna Pampers maatje 1 aangeschaft. Inmiddels past ze maatje 2 prima en maken we de laatste luiers 1 op en stappen dan volledig over op maat 2. Voor de nacht gebruiken we de groene variant omdat deze meer plas kan opnemen.

8. Josjes

Josjes Actief lid

6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Ik gebruik ook pampers.. hebben al veel geprobeerd maar blijven bij P. Kruidvat komt op 2..

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik had eerst die newborn van Kruidvat, vond ik niets en van die zogenaamde plascontrolestrip heb ik niets gezien, terwijl dat op het pak staat. Toen die van C1000, maar dat is echt een enorme prop, ach ja, ze zijn toch gratis bij het babypakket, dus maar opgemaakt.
    Daarna Pampers newborn nr. 2 en die bevallen wel goed, heb nu het tweede pak in huis. En vorige week zag ik dat ze bij AH Huggies newborn voor de halve prijs hadden, dus een pak meegenomen en daar een paar van gebruikt, zijn ook fijne luiers en niet zo dik.
    Mijn dochtertje is groter en daarvoor vind ik die C1000 luiers wel goed, ook die van de Lidl, Etos, Pamers en Huggies bevallen goed. Vind het altijd wel leuk om wat nieuws uit te proberen.

Deel Deze Pagina