welk maandverband gebruik jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door mandy1, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    misschien een raar topic maar ik kan het juiste maandverband maar niet vinden :) . ik heb c1000 merk geprobeert vind ik niet zo maar kan wel. alberthein merk heb ik nu in huis maar dat is vreselijk gaat het maar weggooien het neemt niets op. libresse vind ik wel goed, ik heb nu van een vriendin een always maandverbandje gehad die ik ga uitproberen. iemand tips welk maandverband wel lekker zit en voldoende op neemt? :)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik gebruik always ultra normal plus.
    Heb nooit anders gebruikt eigenlijk.
    Blijft snachts goed zitten en neemt veel op.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    toen iknog maandverband gebruikte nam ik altijd always en dan die met vleugels zodat ze goed op hun plek bleven. nu gebruik ik eigenlijk altijd o.b.'s maar in de tijden dat dit niet kon (na de bevalling bijv.) toen was het ook weer always. zit lekker en voelt het niet zitten wat je bij veel andere verbanden helaas wel hebt.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook Always met vleugels. Ik heb ook altijd inlegkruisjes van Always.

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik gebruik always normal..

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Vroeger, tot een jaar of 15/16 gebruikte ik altijd Libresse. Toen ben ik overgestapt op tampons. Vond maandverband niet lekker zitten, en van een tampon merk je niks.

Ben dus benieuwd hoe dat straks zal gaan met kraamverband

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Die kraamverbanden zijn heel dik,maar zitten vanwege het bloedverlies wel lekker comfortabel en zeker als je net als ik hechtingen hebt,ze zijn zacht die verbanden ;)

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik koop de goedkoopste die ik kan vinden maar wel met vleugels.......ik vind wat je ermee doet hetgeld namelijk niet waard ;)

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Tuurlijk is het zonde van het geld....maar het moet toch wel een beetje comforabel zitten.

Ben blij dat ik er een tijdje van verlost ben :)

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik gebruikte always met vleugels. Gelukkig hoef ik het nu even niet meer te gebruiken hihi

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik haat maandverband! Zit echt zooo niet lekker en ik vind het ook niet echt hygiënisch, dus ik gebruik altijd tampons (van OB). Zal inderdaad wel weer even wennen worden na de bevalling dan...

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh ik vind bijvoorbeeld die van Savers of van de Aldi prima hoor....
    Voor 's nachts haal ik altijd wel Libresse night...

Ben dr nu ook lekker een tijd vanaf ;)

Ik vind juist tampons onhygiënisch haha....met je vingers erin en die zit dan onder dat bloed etc etc.....nee bah....en nee maandverband is nu ook niet echt hygiënisch hoor, maar als ik ongi ben kom ik liever met mijn handen niet in de buurt "daar" ;)

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik gebruik de always normal plus met vleugels!

14. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik gebruik normaal gewoon always ultra normal erg fijn maandverband nooit anders gebruikt

15. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik vind maandverband zo vervelend zitten! Ik gebruik overdag alleen OB's. 'S nachts gebruik ik maandverband van always, met zijspan ;)

16. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Normaal altijd ob. Ik kan namelijk niet tegen maandverband. Krijg uitslag van dat broeierige plastic.
    Nu moet ik natuurlijk wel. Wat ik ideaal vind nu na de bevalling is maxi mini maandverband van kruidvat. Is net een kraamverband, maar wel op mini formaat. Dus nu heb ik geen gebroei, en geen luiereffect.

17. Saaya

Saaya Niet meer actief

Ik gebruik Tampax tampons ofzo? Die hebben inbrengbuisjes, heel handig! Geen vieze vingers dus :D
    En daarnaast ook nog eens maandverband, omdat het bij mij snel gaat 'lekken'(nee ligt niet aan de tampons). Daarvoor gebruik ik Always met vleugeltjes, omdat die zonder vleugels niet goed bleven zitten. :)

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Hier ook. Ik heb vaak kruidvat eigen merk. Libresse vind ik ook lekker zitten, maar kruidvat zit net zo lekker, dus dan liever de goedkopere, :p

Always irriteert en broeit vind ik.

19. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Maandverband: Alleen maar Always met vleugels, en tampons: Tampax met inbrenghuls, erg handig en hygiënisch.

Libresse heb ik geprobeerd, en dat was net alsof ik een plank tussen m'n benen had :)

20. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik heb alleen na de bevalling maandverband gebruikt, van Kotex geloof ik.
    Nu zit ik weer aan de tampons van O.B ;)

Deel Deze Pagina