misschien een raar topic maar ik kan het juiste maandverband maar niet vinden . ik heb c1000 merk geprobeert vind ik niet zo maar kan wel. alberthein merk heb ik nu in huis maar dat is vreselijk gaat het maar weggooien het neemt niets op. libresse vind ik wel goed, ik heb nu van een vriendin een always maandverbandje gehad die ik ga uitproberen. iemand tips welk maandverband wel lekker zit en voldoende op neemt?
Ik gebruik always ultra normal plus. Heb nooit anders gebruikt eigenlijk. Blijft snachts goed zitten en neemt veel op.
toen iknog maandverband gebruikte nam ik altijd always en dan die met vleugels zodat ze goed op hun plek bleven. nu gebruik ik eigenlijk altijd o.b.'s maar in de tijden dat dit niet kon (na de bevalling bijv.) toen was het ook weer always. zit lekker en voelt het niet zitten wat je bij veel andere verbanden helaas wel hebt.
Vroeger, tot een jaar of 15/16 gebruikte ik altijd Libresse. Toen ben ik overgestapt op tampons. Vond maandverband niet lekker zitten, en van een tampon merk je niks. Ben dus benieuwd hoe dat straks zal gaan met kraamverband
Die kraamverbanden zijn heel dik,maar zitten vanwege het bloedverlies wel lekker comfortabel en zeker als je net als ik hechtingen hebt,ze zijn zacht die verbanden
Ik koop de goedkoopste die ik kan vinden maar wel met vleugels.......ik vind wat je ermee doet hetgeld namelijk niet waard
Tuurlijk is het zonde van het geld....maar het moet toch wel een beetje comforabel zitten. Ben blij dat ik er een tijdje van verlost ben
Ik haat maandverband! Zit echt zooo niet lekker en ik vind het ook niet echt hygiënisch, dus ik gebruik altijd tampons (van OB). Zal inderdaad wel weer even wennen worden na de bevalling dan...
Oh ik vind bijvoorbeeld die van Savers of van de Aldi prima hoor.... Voor 's nachts haal ik altijd wel Libresse night... Ben dr nu ook lekker een tijd vanaf Ik vind juist tampons onhygiënisch haha....met je vingers erin en die zit dan onder dat bloed etc etc.....nee bah....en nee maandverband is nu ook niet echt hygiënisch hoor, maar als ik ongi ben kom ik liever met mijn handen niet in de buurt "daar"
Ik vind maandverband zo vervelend zitten! Ik gebruik overdag alleen OB's. 'S nachts gebruik ik maandverband van always, met zijspan
Normaal altijd ob. Ik kan namelijk niet tegen maandverband. Krijg uitslag van dat broeierige plastic. Nu moet ik natuurlijk wel. Wat ik ideaal vind nu na de bevalling is maxi mini maandverband van kruidvat. Is net een kraamverband, maar wel op mini formaat. Dus nu heb ik geen gebroei, en geen luiereffect.
Ik gebruik Tampax tampons ofzo? Die hebben inbrengbuisjes, heel handig! Geen vieze vingers dus En daarnaast ook nog eens maandverband, omdat het bij mij snel gaat 'lekken'(nee ligt niet aan de tampons). Daarvoor gebruik ik Always met vleugeltjes, omdat die zonder vleugels niet goed bleven zitten.
Hier ook. Ik heb vaak kruidvat eigen merk. Libresse vind ik ook lekker zitten, maar kruidvat zit net zo lekker, dus dan liever de goedkopere, Always irriteert en broeit vind ik.
Maandverband: Alleen maar Always met vleugels, en tampons: Tampax met inbrenghuls, erg handig en hygiënisch. Libresse heb ik geprobeerd, en dat was net alsof ik een plank tussen m'n benen had
Ik heb alleen na de bevalling maandverband gebruikt, van Kotex geloof ik. Nu zit ik weer aan de tampons van O.B