Always, ik gebruik nooit Tampons, ben ik alergisch voor, niet letterlijk maar ik word altijd helemaal gek van die dingen...
always lichtgroen zonder vleugels maar idd ik krijg er ook jeuk van... maar helaas kan ik niet tegen tampons..
Ik gebruik libresse ultra thin normaal zonder vleugels en goodnight met vleugels. Van always krijg ik ook jeuk maar niet van de inlegkruisjes.
Ik zweer bij maandverband van de Hema.In al die andere verbandjes zit meestal zo'n ranzige plastic laag.En die van de Hema niet.Supergoedkoop en het allerbest.
ik vind die dunne van kotex met vleugeltjes het prettigst, maar die verkopen ze bijna nergens meer. Heb nu allways of libresse met vleugeltjes. Ik kreeg trouwens van het kraamverband luieruitslag en van het normale maandverband niet.
Overdag tampons, en s'nachts maandverband van Always met die vleugels. Een blauwe met groene verpakking.
ik heb inmiddels always geprobeerd maar dat vind ik niks bij mijn eerst volgende keer ga ik maar eens libresse proberen.
ik gebruikte vroeger altijd always normale met vleugels soms ook andere... maar ben op mn 16e overgestapt op ob's nooit weer wat anders. krijg uitslag van maandverband, en vind het goor want voel alles lopen bah.
Trouwens, de mensen die alleen maar tampons gebruiken.... Hoe zit dat dan s'nachts? Laten jullie dan de tampon erin zitten? Ik laat er nooit langer dan 4 uur tussen zitten... En s'nachts lijkt het me helemaal niet zo fijn, broeit als een gek. En aangezien ik meestal 10 uur slaap (lambal)
Ik laat mijn tampon gewoon de hele nacht zitten. Breng een schone in voor het na bed gaan. En als ik wakker wordt gelijk weer een schone inbrengen. Ben nog nooit doorgelekt ofzo. Op de een of andere manier bloed ik minder heftig s'nachts. Komt misschien doordat je ligt :
heb ik ook net als consider, ik doe gewoon de hele nacht inlaten, voordat ik ga slapen nieuwe, en als ik opsta gelijk een nieuwe
Ja das logisch... Maar waar ik meer op doelde, vinden jullie dat niet vies? Niet dat ik zeg dat het vies is, maar ik persoonlijk vind het een vies idee. En ik vind maandverband ook niks, maar als ik stil lig heb ik er nooit zoveel last van.
Ik gebruik voor de zware dagen altijd Tampons met inbrenghuls van het kruidvat. Voor de lichtere dagen meestal mv. Had eerst altijd libresse maar die neemt niet zo super op vind ik, dus maar weer eens always meegenomen en ik had gelijk na 2 dagen verschrikkelijke jeuk en irritatie daar beneden. Voor mij geen broeierige always meer. Ik denk dat ik die van de hema maar eens uit ga proberen. Kotex is ook wel fijn trouwens...lekker zacht.
Ik vind maandverband 's nachts juist vies. Zo vieze plakkerige, broederige, bloedlap tussen mijn benen. Met een beetje draaien ligt dat vieze stinkding de volgende ochtend ergens tussen mijn bilnaad. En van dat opgedroogde bloed aan mijn schaamhaar?! Nachtmerries krijg ik ervan, brrrr....gruwel! Voor mij toch een hoera voor de uitvinder van de tampon En nu zijn er van die momenten dat je geen maandverband mag gebruiken en dan staat met stip op één, always ultra normal in combinatie met een heuze grote oma-onderbroek en dan niet teveel draaien om zowel broek met verband op zijn plaats te houden.
hierzo librese normaal en super met en zonder vleugels de eerste dag super met vleugels voor overdag tweede soms en kan dan pas overstapen naar normaal. voor de eerste 2 nachten gebruik ik depent of tena lady daarna libresse goodnight een hele kast vol
Ik vind trouwens de Softcup ook wel fijn, tampons vind ik vervelend maar dat ding gaat wel goed. Alleen jammer dat het zo duur is, alhoewel je gebruikt er ook minder van