welk maat luiers alvast inslaan met kortingen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    ik zweer bij pampers... ze zijn alleen duur. Ik zou als tip geven niet meer luiers kopen en pas luiers kopen als het nodig is...

2. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Er zijn altijd wel aanbiedingen, dus koop gewoon pas luiers als je ze nodig hebt (nou ja, net ervoor dan :)). Hier zit ze pas sinds twee weken in maat 3 (ze is nu 4 maanden) daarvoor een hele tijd 2 gehad en na de geboorte was maatje 1 nog aan de grote kant (nog geen 6 pond). Luiers zijn zo snel bijgehaald en zoals ik al zei altijd aanbiedingen. Ik snap eigenlijk niet dat je nu al, nog zwanger en wel, al luiers maatje 4 en 4+ gaat zitten inslaan. Ik kom hier al ruimte tekort met mijn voorraadje nummer 3!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Het schijnt ook nog per maat te kunnen verschillen.
    En wij hebben ook een buikslaper dat verschilt óók nog.Lekker laten dus die luiers :)

4. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ons ventje is 7 weken (was wel een frummeltje bij z'n geboorte) en zit nog steeds in maatje 1 :$ Overdag Kruidvat en 's nachts en als we weg gaan Pampers. Gister nog maatje 2 geprobeerd, maar dat is echt nog steeds te groot. Straks dus nog maar een pak maatje 1 kopen ;)

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Niets inslaan..die kortingen zijn continu!

6. amanda21

amanda21 Lid

2 aug 2010
    97
    0
    0
    student
    zwolle
    ik zou niet meer luiers inslaan, misschien wel handig om nog een pak maat 2 te halen. zoals de rest al zegt er zijn vaak acties. en zoveel mogelijk merken uit proberen om te kijken wat het beste bij je kindje past.

onze dochter was bij haar geboorte 6,5 pond en had in het ziekenhuis 2 weken maat 1 luiers aan (die nog te groot waren, ze heeft bijna geen billen).
    toen ze thuis kwam heeft ze nog 2 weken premature luiers aan gehad( luiers tot 2,5 kilo, maar zij was toen tussen de 3,5 en 4 kilo)

Daarna heeft ze nog heel lang maat 1 aan gehad.
    met ongeveer 5 maand overgestapt naar 2.
    Met 9 maand over gegaan naar maat 3 omdat 2 de plas niet aan kon.

gisteren had ik zo niks anders bij de had en heeft ze maat 2 aan gehad. qua pasvorm zit 2 nu mooi.( poepen geeft ze aan en plast nu ook niet meer zo veel dus wij gaan weer over naar 2 overdag).

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Haha ja dat komt omdat ik niet precies wist welk maat ik moest nemen en ik had lihl bonnen en met actie was het dus 3 pak luiers voor 16,50 maarja het kindje groeit toch wel :D kan die dan mooi 4- aan :p

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wij waren binnen een maand over naar baby dry 3.. In het begin new baby 1 en 2 gebruikt.. Had ook overschot, dus heb het geruild voor een maatje groter bij de etos.

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb zonet de 4+ omgeruild voor 3 x baby dry maat 2

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik wilde net zeggen, ik zou de 4 en 4+ omruilen voor een 2. Mijn jongste ging met 3 mnd over naar babydry 3.

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Je hebt al 4+ gehaald :$ Onze dochter van 17 maanden zit nog niet zo lang in 4! (was 8 ponder) Ik ga nu 3 pakken maatje 1 halen en verder, als hij daaruit is, over op babydry 2. Heb overigens nog geen goede aanbieding gezien, 3 voor 2 zie ik op het moment nergens.

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Dat is denkt ik handiger ja, die kunnen ze al vrij snel aan.

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

loesjuh nou heb ik wel de babydry maat 2 , maar nu zie ik ook dat er newbaby in maat 2 is, jeeetje ik zie door de bomen het bos niet meer,wat veel soorten en maten zijn er zeg

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    daarom is het beter om nu nog niet te grote voorraad in te slaan
    want je weet niet welke luier beter past bij je kindje :)

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    De newbaby is speciaal voor de dunnere poepluiers die ze vaak in het begin hebben (borstvoeding) heb ik me laten vertellen.
    Of ze me weer ns wat wijsgemaakt hebben durf ik niet te zeggen, maar het klonk logisch.

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Oh ja ik vond maat 1 van new baby wel handig omdat daar de plasindicatoren opzitten, das makkelijk met bijhouden van de plasluiers ;)
    maar misschien hebben andere merken dat ook wel?

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee idd ga nou ook niet meer kopen :)

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hm okee dat kan wel kloppen , en volgens mij zit er meer in babydry maarja als je ze vaker moet verschonen ben je dr zo doorheen. Maar ik heb geen zin om weer om te ruilen dus ik laat het maar zo :(

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja ik heb ook een aantal pakken maat 1 van kruidvat die hebben ook plasindicator die had ik gratis gekregen

20. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Die hadden wij ook de eerste tijd, van Kruidvat met plasindicator. Stond de kraamhulp nog iedere keer met dr neus in die luier omdat ze niet goed kon zien of de sterretjes nu wel of niet vervaagd waren, haha :)
    Ik zag het wel, maar vond het niet veel toevoegen eigenlijk.

Deel Deze Pagina