Hallo Dames. Ik wil een foto doen als kerstkaart, Maar ik weet niet welke. 2 verschillende vind ik dan niet zo erg Maar als je uit 6 foto's geen keuze kan maken.. En hebben jullie dan toevallig enig idee wat voor kadertje ik erom kan doen? Wat ik op sites tegenkom is dat er vaak dan de foto ongeveer de helft kleiner wordt, en er dan een kerstboom op sneeuwpop ernaast gezet word, Maar dat hoeft van mij helemaal niet, een simpel guirlande randje of iets dergelijks vind ik mooi zat, Maar dat vind ik dus nergens.... Zouden jullie voor de foto even op de poll willen stemmen?
Ik heb gekozen voor 5, maar vind 3 ook leuk, of 2 en dan iets minder van de onderkant. Ja, ik denk er nog es over na, en het wordt toch 2 alleen dan horizontaal het bovenste gedeelte. Succes hoor!
Ik heb gekozen voor foto 2, vind hem met die veren erom heen wel wat professioneels hebben! Ik heb van de week kerstkaartjes gemaakt van foto's via Hema.nl en dan kan je ook voor een simpel kadertje kiezen en worden ze gedrukt als ansichtkaart ipv als foto. Vind ik persoonlijk leuker!
foto 1 is het mooist om een guirlande achtig frame omheen te doen. foto 2 vind ik het leukst, mar daar zou ik gewoon een stijle rand omheen zetten, just door de veren is het al behoorlijk druk.
Foto 4 is in mijn ogen de enige mooie en beetje "natuurlijke": gewoon een lief dromerig kindje die naar de kerstboom kijkt.