internet shoppen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door piepskie, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piepskie

piepskie Lid

26 sep 2012
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Omdat ik graag van koopjes houd, struin ik het internet af voor koopjes. Vergelijken waar producten het goedkoopst zijn. Nu kwam ik diverse producten van Fisher price tegen bij amazon.de die meer dan 50 % goedkoper zijn dan in Nederland. Ook bijvoorbeeld de flesjes van dr. Brown zijn met verzendkosten bij amazon.com goedkoper.
    Zijn er nog meer websites, tips?

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Moet je bij amazon dan niet hele hoge verzendkosten betalen (heb daar nog nooit iets gekocht dus weet het niet)?

3. topper12

topper12 Niet meer actief

Bij Amazon.co.uk hoef je geen verzendkosten te betalen als je voor 25 pond besteld. De luiers (pampers) zijn daar soms ook een stuk goedkoper, dus misschien handig om even in de gaten te houden!

4. Lymmetje

Lymmetje Actief lid

16 okt 2012
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Via amazone moet je wel oppassen. Het kan namelijk gebeuren dat je moet bij betalen aan de douane omdat de artikelen hier duurder zijn.
    Dat hebben wij eens meegemaakt met Ebay, maar in sommige gevallen is het wel het risico waard moet ik zeggen.

5. Lisa26

Lisa26 Lid

8 aug 2011
    66
    1
    0
    Dat is alleen zo als je iets bestelt buiten de EU. Als je bestelt bij Amazon.co.uk bijvoorbeeld, hoef je nooit invoerkosten te betalen, omdat Engeland een EU-land is (klik!).

Wij bestellen ook heel vaak bij Amazon, echt ideaal. En inderdaad, geen verzendkosten boven de 25 pond. Bovendien staat de pond nou laag. :)

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja als je buiten de EU shopt (Amerika) Dan heb je dat inderdaad. Maar binnen de EU niet.

Deel Deze Pagina