Luca is 3 weken en heeft van truitjes maat 62, soms nog 56, en van broekjes 50/56. Maar hij woog dan ook 9.5 pond bij de geboorte dus 't is een flinke vent
Inge (6,5 maanden, 67 cm en 7,2 kg) draagt shirtje maat 68, 62 kan nog maar zit wel krap en is dus niet echt makkelijk aan trekken. Broekjes 62 kunnen nog net maar 68 is nog aan de grote kant.
Onze is bijna 4 maanden en draagt van Noppies 62 wat net aan zit verder nog veel 56, vooral broeken zijn 62 nog veel te wijd vaak. Kleintje dus als ik het zo eens lees
Jaylynn is nu 13 maanden.zij draagt nu maat 86/92.ze is een grote meid ik hoop dat ze in deze maat een tijdje in blijft hangen. groetjes sarita
Wat leuk zoveel reacties|! Leuk om te lezen. Ik wee dta ieder kindje verschillend is, en ben dus gewoon nieuwsgierig Demi heeft dus best een klein maatje merk ik dan wel, maar ze groeit wel volgens de curve verder, nouja, iets onder gemiddelde maar voldoende Bedankt voor jullie reacties allemaal!
min zoontje is 15 maanden en heeft broekjes 74 en truitjes 80 terwijl er gezegd word hij hij erg groot is hij is 79.5 cm
Jenna is nu 10 weken en kan net in maat 56, broeken zitten goed maar truitjes maatjes 50 zitten beter
Justin is 9 maanden en heeft maat 80/86 Rompers maat 86/92,anders krijg ik de drukkers niet meer dicht (hij is lang)