"Grote" 68 en 74 maar dan zakt het nog wel eens af... Hij heeft het vooral in de lengte nodig. Bij 6 maanden oud!
Geboorte: 44 of een hele kleine 50 1 Maand: maat 50 2 maanden: maat 50/56 3 maanden: maat 56 of een kleine 62
Mijn zoontje is bijna 5 maanden en heeft van boven maat 68 en broekmaat 68 of 74 . Truitjes ligt het ook aan waar je het koopt .Sommige vallen klein of juist supergroot .
Ons meisje is bijna 10 mnd en draagt nu wisselend 68 en 74. Steeds vaker 74 nu. Ze heeft heeeeel lang maatje 62 gehad en nu ineens schiet ze heel hard door 68 heen naar 74
Len wordt in januari 2 en heeft maat 86..Hij is vrij tenger..Soms past 92 wel.. Noa is net 3 en heeft maat 104.
Ana-Lucia is 18 maanden draagt nu meestal maatje 92, sommige dingen die echt groot uitvallen draagt ze nog in maatje 86, maar dat is echt niet veel.
74, broekjes van deze maat passen perfect (in de lengte dan), maar truitjes moet ik vaak nog de mouwtjes een beetje omslaan. Lange beentjes dus, in verhouding. Ze is 9 maanden.
Mijn dochtertje is nu bijna 13 maanden en draagt maat 80, soms 86. Ze is wat langer dan het gemiddelde meisje van haar leeftijd.
Hoi Mijn zoontje is 9 maanden en heeft al een hele tijd maat 74 aan. van zowel broek en shirt. Alleen sommige broeken sla ik om, anders struikeld hij erover met lopen.
Eliora is nu ruim 11 maanden en ze heeft nog maatje 68, hoewel we nu langzaam naar 74 gaan. De shirtjes van 68 worden een beetje te kort.
Even offtopic, maar ik zie in je banner dat je kindje op je verjaardag is geboren! Wat toevallig en gaaf zeg!