Mijn dochter is ruim 2 maanden en draagt 62 broekjes en 62 of 68 shirts. Ze is 60,5 cm maar 68 past prima, hoef geen mouwen om te slaan en ze verzuipt er ook niet in.
Mijn meisje is nu 3 maanden en heeft nu eindelijk 56 aan (alhoewel, soms nog broekjes 50) De eerste drie maanden dus met 50 gedaan
Esther is bijna 8 maanden en heeft maatje 80, soms nog wel maatje 74 in de truitjes, maar de broeken altijd 80. Rompertjes maatje 74/80.
Mijn dochtertje draagt maat 50 en dat is soms ook nog wel te groot voornamelijk de broekjes ze is geboren na een zwangerschap van 34 weken en 5 dagen.
Mijn dochter is nu 18 maand en draagt maatje 92, soms 98 en ook nog 86, maar ja dat verschilt per merk.
Mijn meisje, die nu 8,5 maand is en precies op de gemiddelde curvelijn zit zeg maar, heeft maat 69. Aangezien die maat niet bestaat (toch?), heeft ze nu soms nog 68 aan (wat proppen soms ) en soms 74 (hier en daar wat mouwtjes omslaan, want ze zwemt hier soms in). Raar eigenlijk, dat er niks zit tussen maat 68 en 74. Tenminste, ik kan het niet vinden.
Jane je zou eens een ander merk kunnen proberen want er zit heel veel verschil in ook of je kindje smal of breed is kan een hoop schelen welk merk beter zit. Sophie zit nu in 62/68
Daan had met zijn verjaardag 86 aan. Rosanne heeft nu ook al 68 aan nu hebben wij wel hele lange kindertjes dus dat scheelt al een hele hoop
Hier ook maatje 80 en soms 86. Tess zit boven de curve qua gewicht en lengte. Ik haal nu af en toe 86, want dat kan ze wat langer aan (schijnt dat ze vanaf een jaar minder hard groeien....).