noa zit in maatje 68...ik koop alleen nog maat 74 omdat ik het gevoel heb dat ze niet lang meer in 68 zal passen, en met maatje 74 sla ik gewoon de mouwtjes om. Broekjes past ze nog niet van maat 74. Het ligt inderdaad ook aan welk merk het is. noa is nu 6 maanden
Faylinn is 9 maanden, zit nu van broeken in 68 of kleinvallende 74, en shirtjes overwegend 74. Soms 80, maar die vallen dus echt klein aangezien sommige nog echt te groot zijn. Maar ze heeft een lekker buikje waardoor sommige shirtjes 74 wat strak zitten.
zo een heb ik ook! Nu 8,5 maand en sommige truien mt 80 worden krap. Ik koop nu alleen nog maar 86. Broeken trouwens maat 80, moet ik sommigen nog wat omslaan. 74 is te krap. Mijn dochter (bijna 2,5) past eignelijk niet meer in 92, dus 98.
Mijn zoontje draagt nog maatje 50/56 van rompertjes en verder alles nog in maatje 56! 62 is gewoon echt te groot voor hem! Ik heb dus niet zo'n flink kind maar die schade zal hij vast nog wel gaan inhalen!
Mijn wijffie had met 2 maanden ook al mt 62 geloof ik, maar nu met bijna 13 maanden zit ze nog steeds in mt74.
Hier met 16 maanden maat 80......(lengte 80 cm, 9300 gram). Kan dus tot nu toe lekker lang gebruiken maken van de kleertjes
Hier bijna 3 maanden en nog maatje 56, al worden sommige shirts te kort, dus daar kan hij af&toe al maat 62 van aan!
Mijn mannetje had met 1 jaar maat 86/92 aan. Beetje afhankelijk van het merk. hij is nu alweer bijna 2 en draagt nu maat 98 en soms 104. Moet er ook wel bij vermelden dat wij een reus hebben, haha.
die van mij gaat nu naar maatje 62. Past nog wel wat dingetjes maat 56 maar begint wel erg krap te worden en ligt een beetje aan het merk. En heb ook niet zo een heel groot kind hoor