Hihi dat dacht ik toen ook. Ik had een winterjasje gekocht toen ik 20 weken zwanger was omdat mijn vriend er helemaal verliefd op was geworden. Het is maat 74 (jaja) en madam zit nu in maat 80 en kan eindelijk het jasje aan!
Mijn liefje is nu 1 maand en heeft maatje 50 Ze is 49cm lang dus die kleertjes passen haar nu perfect.
mijn dochtertje is 3 maanden en 62 past haar nu goed maar kan ook al 68 aan en dan te bedenken dat ze nét 6 pond was met de geboorte!
Liam wordt maandag 8 maanden en hij draagt maat 80. Best een groot knulletje dus! Maar goed, hij was bij zijn geboorte al groot.
Onze zoon is vandaag 4 weken uit en paste maat 50 bij de geboorte al niet meer, en de meeste dingen van maat 56 kan hij nu ook al niet meer aan, hij heeft vandaag maat 62 aan en dat zit perfect. Maar eergister had hij ook een broek maat 62 aan, daar kon hij in zwemmen! Nu ben ik wel heel blij dat hij de meeste kleertjes gehad heeft, stel je voor ik had allemaal kleertjes gekocht die hij nooit of 1 keer draagt.
4 maanden en de ene keer is het 62 en de andere keer 68. Het hang nogal van het merk af en hoe het zich in de droger gehouden heeft. Ik trek hem graag wat te grote kleding aan zodat we niet zo hoeven te worstelen met aankleden. Er is 1 truitje maat 56 dat nog past door de enorme rekbaarheid, dat ding wordt steeds groter