Ik heb nog een cadeau abonnement liggen en wil graag een tijdschrift voor moeders nemen aangezien ik zwanger ben. Ik ben onbekend met de tijdschriften en vroeg mij af welke jullie de leukste vinden. Ik ben pas een week of zeven zwanger dus vind het ook leuk om daarover te lezen. Dus vooral baby dingen. Het is mijn eerste kindje. Ik kan kiezen uit; - Kek mama - jij en je kinderen - ouders van nu En - viva mama Welke tip hebben jullie voor mij!?
Ouders van nu vind ik erg leuk, gaat ook veel over baby's , die andere bladen wat minder. De meeste andere bladen vind ook zo ' hoe je de perfecte moeder moet zijn'
Ik zou ouders van nu doen. Jij en je Kinderen bestaat volgens mij niet meer. Viva mama komt maar 4 keer per jaar wat ik een nadeel vindt en kek mama vind ik meer iets voor als je kinderen al wat ouder zijn. Ouders van nu past het beste en speelt het meeste in op baby's en zwangerschap. Ik heb ze allemaal (gehad).
Ouders van nu!! vooral omdat je nu zwanger bent en de babytijd ingaat. De andere tijdschriften zijn leuker voor 2+
Jij en je kinderen is er helaas begin dit jaar mee gestopt.. Zo jammer want was zo een onwijs leuk bald.. Heb nu ouders van nu een paar keer gelezen, maar het is het net niet. Vind ook veel te opvoedkundig ipv ervaringen.. Beetje te belezend..
Ouders van nu idd. Jij en je Kinderen was nog leuker, maar dat bestaat helaas niet meer. Kek mama vind ik vooral leuk met oudere kinderen.
Ouders van Nu. Maar dat is wel zonde van je geld want die krijg je ook een jaar (?) gratis via zo'n geboortebox
Ik heb zelf de mama ( fabolous mama) vind ik een erg leuk tijdschrift. Een glossy voor moeders. Dus ook mode ed.
van die tijdschriften vind ik ouders van nu het leukst maar die krijg je gratis thuis gestuurd dus zonde als je die zou bestellen