Hallo allemaal, Ik heb een Luvion Prestige Touch en ik vroeg me af of iemand hier misschien weet waar die micro-usb ingang voor is aan de zijkant. Ander vraagje, kun je ook zelf muziek inladen in het apparaat? Bedankt alvast. Het is een topapparaat. Heeft mij heel veel rust gebracht sinds ik hem heb .
Hoi, Dat is voor een micro sd kaartje. Zo kun je de beelden opnemen. (en bewaren). Zelf muziek erin plaatsen kan geloof ik niet.. Groetjes!
Ok, maar dit is geen micro-sd in/uitgang he. Dit is echt zo'n micro usb ingang. Gaat die sdkaart dan via een kabeltje?
Ik denk dat je hem met de micro USB op de tv kan aansluiten. Heb hem zelf niet. Dus weet het niet zeker.
Je kunt met de prestige touch geen beelden opnemen. Ik heb dezelfde babyfoon, maar nog niet in gebruik (helaas!!). Er zit wel een kabeltje bij om hem aan de tv te koppelen volgens mij, kan het niet daarvoor zijn?
Hmm zou kunnen maar ik heb die kabel bekeken en daar zitten gewoon van die plugaansluitingen aan. Zit niet anders op dan ze een keer te bellen maar. Niet kunnen opnemen vind ik niet zo erg maar dat je niet zelf muziek kan inladen en van die irritante drie liedjes af kan zijn die er nu in zitten is minder .
Over die aansluiting staat trouwens ook niets in de handleiding voorzover ik kon zien. Maar goed, daar lees ik wel vaker over dingen heen .
Als ik het niet vergeet (ben lichtelijk aderverkalkt op het moment...) zal ik straks eens kijken! Moet hem toch uitpakken en klaarzetten, het zou zomaar echt D-Day kunnen zijn!!