het klepje van onze vaatwasser van ruim 5 jaar oud (Zanussi) sluit niet meer. Het is verleten lijkt wel bij de sluiting. Wat denken jullie kunnen ze het klepje vervangen of wordt het een hele nieuwe vaatwasser? Denkd at de garantie na 5 jr niet meer geldt (lees overal iets van 2 jaar. Heb destijds de keuken bij Keukenconcurrent gekocht.
Ik doe dat klepje waar die tablet in moet echt noooooit dicht. Lekker zo laten als het je (te) veel geld kost.
Bedoel je waar het vaatwasblokje in gaat? Wij gooiden het blokje dan los in de vaatwasser, bakje niet nodig.
Mooi verhaal: mijn moeder heeft mijn oude ledikantje bewaard. Helaas ontbrak er een wieltje. Dus 35 jaar na aankoop stuurt mijn moeder de fabriek een email. En wat denk je? Het wieltje werd opgestuurd, mazzel! Dus, gewoon even proberen. In de krant en op marktplaats staan wel eens advertenties; wasmachine kapot (of vaatwasser?) wij komen het ophalen. Deze knutselaars maken de machine's weer heel en hebben veel onderdelen. Zij vragen niet de hoofdprijs.