Vriendin krijgt een nieuwe auto, een Fiat500. Maar nu vroeg zij zich af welke wagen hierin past aangezien het een kleine wagen is. Iemand ervaring.
Hi, Ik heb een fiat 500 gehad, Mijn bugaboo cameleon paste er wel gewoon in. Deed wel altijd de wielen eraf. Ik heb vrij snel een nieuwe auto gekregen omdat de fiat 500 gewoon geen ideale auto is met een kind. Groetjes
Ha ha ja dat roepen wij ook maar ze is eigenwijs. Ach ervaring zal het leren. En anders gaat haar man hem gebruiken voor woon werk verkeeri. Maar met dit antwoord gaat zij blij zijn.
Dat is idd een optie. Ik geloof dat ze ook graag wil gaan dragen. En later een buggy is ook geen probleem natuurlijk.
Nee een buggy is vrij compact voor na bv een jaar. Ik draag mn zoon nu al 5 mnd altijd buiten de deur hij is nog nooit in de wagen meegeweest met de auto, veel te veel gesleep. En wil ik bv kleding passen - wat lastig is met een slapende baby in de doek - dan draagt mn man hem. Dus ook nog 's een betaalbare optie. Hoewel hij dus wel in de reiswieg slaapt, maar als we bv naar opa & oma's gaan nemen we het onderstel dus niet mee, alleen zn bedje.
Ze leest mee en whats appte me net dat ze helemaal om was. Ha ha de kleine is nog niet geboren maar ze is zich al helemaal aan het verdiepen in dragen. Ze kan in ieder geval een van mij lenen maar geloof dat ze liever een aanschaft. Z
Geweldig! Ik vind 't ook zo genieten! Je kan natuurlijk gewoon een ( 2ehands? ) wagen voor thuis en in de buurt en in de auto van je man, en voor de rest lekker veel in de draagdoek of ergonomische drager.
Als het voor eventje is kan ze ook een buggy kopen waar de maxicosi op kan. De quizzy zapp bijvoorbeeld. Wij hebben een bugaboo en die past achter in de aygo zonder gekke fratsen. De bak liggen we dan bij de voeten van de kids.
Ze wil graag een bugaboo dus toen ze begreep dat die er in paste was ze om. De auto en de wagen gaan er komen. Ha..ha.. wij verklaren haar voor gek hoor want kinderen zorgen ook voor veel troep die je moet mee slepen. Maar goed ze is zo verliefd op de wagen. En daarbij is ze door mij aangestoken met dragen en dat wil ze dus ook gaan doen. Ze ziet dus geen probleem. En eerlijk ik denk dat het ook prima kan. Alleen ben ik heel blij met mijn hele grote bak!!! Ha..ha.. acht ieder zijn smaak toch. Het is wel een heul schattig autootje, dat wel hoor. En idd straks een buggy erbij waar de cosi op kan.