Ik ben eens rond aan het kijken voor een luiertas/verzorgingstas. Maar ik vind ze best prijzig. Welke hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen?
ik heb er eentje van oilily, met los matje. Hij bevalt mij prima omdat hij groot genoeg is om ook nog extra kleding mee te nemen. En genoeg vakjes heeft. Verder zit er buiten de grote schouderband, ook aan elke zijkant een klein bandje met een plastic bevestiging,zodat ik hem zo aan me kinderwagen kan klikken, dan hangt hij mooi hoog en schop ik er niet tegenaan. ik heb hem al 5 jaar (vanaf mijn oudste) heb tussendoor eventjes een lief lifestyle tas gehad maar die beviel totaal niet dus snel weer mijn oilily tas gepakt en ik gebruik hem nu voor mijn 3de kindje straks voor ons 4de kindje. Heb hem destijds gekocht voor 35 euro nieuw, dus ik vind dat ik hem in de 5 jaar dat ik hem gebruik er dubbel en dwars uit heb gehaald.
ze zijn er overigens in allerlei prijs categorien. hema heeft ook luiertassen. en je kan ook een gewone ruime tas nemen en daar zelf een dekentje oid indoen voor verschonen.
Bij de eerste eentje laten maken met zn naam erop, hartstikke leuk, maar iedereen wist zn naam haha.. Bij onze jongste gebruik ik de tas die bij de kinderwagen zat, zelfde kleur. Niets bijzonders maar wel super ruim dus kan er werkelijk alles in kwijt. Heeft ook clipjes waarmee ik hem aan de wagen kan hangen. En als we niet weggaan hangt hij aan de box met alle verzorgingsspullen voor beneden
Ik heb de grote leren tas van Bugaboo! Onwijs praktisch en mooi design. Straks ook gewoon als tas te gebruiken!
Mix mama's! Super leuke tassen voor onder de 50 euro! Mix Mamas Luiertassen | Tassen | 4KidsNederland - verkleedkleren - tassen - speelgoed Aanrader.. Ook mooi ruim!! En goed afneembaar door het matriaal!
ze zijn inderdaad best duur. Maar je kunt wel echt het beste een redelijke grote pakken. Want je gaat je eigen spullen er ook bij duwen, je wilt niet met twee tassen gaan slepen. Leg maar eens voor de gein op tafel wat je allemaal zou moeten meenemen, daar schrik je nogal van als je ziet hoeveel dat is haha
Ik heb een tas van little company.. Prenatal - verzorging - Verzorgingstassen - Little Company - BL Soft Leather Look Taupe zit een cerschoonmatje in...geisolleerde ruimtes voor flesjes..en heel veel vakjes voor luiers,kleding etc... Verder ziet de tas er goed uit...als een jormale tas zeg maar... Dat was voor mij belangrijk.. was wel prijzig ja...je hebt ook andere...wat fleurigere versies..die de hekft van de prijs zijn..maar je bent tovh wel altijd met die tas op stap als je met je beeb ergens heen gaat..dusbdan wilde ik er dan toch maar wel iets extras voor uitgeven.
Had bij de vorige 2 ook een dure, dies nou helemaal kapot. Heb er laatst eentje bij de kruidvat meegenomen, 6 euro nog wat....kan ik nog eens afwisselen en alstie kapot is ben ik er niet rouwig om. Ik weet dat het nu nog maar voor één kindje is.
Ik ben ook voor een Little Company gegaan. Vind het een supertas. Ik vind een goede luiertas belangrijk, je gebruikt ze zoveel. Had voor mijn dochter een Kalencom tas, die was na 2 jaar intensief gebruik echt op, maar zo veel gebruikt, was het geld dubbel en dwars waard! Vandaar dat ik deze keer weer gegaan ben voor een tas die ik mooi en fijn vond zonder echt te kijken naar de prijs.
Heb de luiertas bijna nooit gebruikt. Geef bv, en 2 luiers en klein pakje (billen)doekjes gaan mee onderin de kinderwagen of in m'n handtas.
Neem je verder niks mee? Hier ook BV, maar toch, extra setje kleding, hydrofiele luier, meestal wel 4/5 luiers, doosje met doekjes, zoogcompressen, knuffeltje, speen eventueel, spuugdoekje, flesje water voor mezelf, telefoon, sleutels, kan wel uren doorgaan haha. En als ze ouder worden tussendoortjes, fruit, beker met drinken etc...
Grappig dat het zo verschillend is! Ik nam alleen luiers en wat doekjes mee. De zaken zoals mijn gsm, sleutels etc, nam ik altijd al in mijn eigen tasje mee. Dochter is nu 1 en ik neem nu zelfs geen luiers mee mee voor een middagje weg (als ze 's ochtends gepoept heeft ). Ik denk dat de luiertas jouw eigen tas vervangen heeft? Of nam je ze beiden mee? Wat betreft eten en drinken, dat doet ze nu gewoon samen met mij mee. Als ik ergens wat eet, krijgt zij daar ook wat van. En ik bestel een glas water voor haar.
Ik heb n grote cowboys bag gekocht.. Nu handig en straks weer gewoon als tas te gebruiken. Heb n verschoonmatje en thermotasje los gekocht. Werkt prima zo!
Ja ik neem inderdaad dan geen eigen tas meer mee! (Nu alweer n tijd wel hoor) Ik heb ook echt wel vaak ongelukjes gehad waardoor ik toch een luier of extra setje kleding ofzo nodig heb gehad. Ik zou niet zonder de deur uit durven met een ukje haha. En mijn dochter wilde altijd meteen eten of drinken als ze honger/dorst had, dus handiger om altijd wat bij me te hebben. Sinds haar 2e verjaardag is dat niet meer zo en kan ze prima wachten dus nu neem ik helemaal niets meer mee. In de auto ligt n setje reservekleding. Ze was voor haar 2e verjaardag zindelijk dus luiers ook niet meer nodig.
Ik heb de cowboysbag. Die hebben tegenwoordig ook een luiertas. Super mooi, volgens mij rond de 120,- maar alleen nog via internet te bestellen. Misschien wat prijziger maar weet zeker dat ie strax ook voor gewoon te gebruiken is. Lekker ruim, veel vakken en ook vakjes voor je eigen troep in te doen enz enz enz En mooi kleuren...Ben niet zo van de Oilily-achtige-printjes Laat het duidelijk zijn; i'm in love
Ik heb de rode Lief tas maar amper gebruikt bij mijn jongste, nu 1 jaar.Vond hem echt onhandig. Zoek nu een andere, goedkopere met de naam erop.
Ik ga gewoon een grote mooie zwarte leren tas kopen en daar alles inproppen met misschien een bag in bag voor mijn spullen omdat in zo'n grotere tas je altijd aan het grabbelen bent. Ik vind die luiertassen echt heel lelijk ik heb er een bij de kinderwagen die ik in t begin ga gebruiken tot ik een mooie zwarte tegen ben gekomen. Ik wil er gewoon nog chique uitzien zonder bloemetjes tassen en zo, griebel griebel. De luiertas van de kinderwagen is effen blauw en daar durft mijn man og mee over straat haha daarom die gekozen. Maar bij de zara hebben ze leukere tassen voor hemdus ik ga even rondkijken denk ik.
Dan is de Bugaboo leren tas een aanrader hoor! Manlief vind hem zelfs goed genoeg om ermee over straat te gaan. Hele praktische tas ook (ruimte voor laptop hahaha!) en toch met de essentiele dingen, matje, koeltasjes en veel opbergruimte