Door het andere topic bedacht ik me ineens dat ik me best eens kan gaan verdiepen in welke kinderstoel bij ons past: * We eten zelf altijd aan ons kookeiland/barretje (zo'n 30cm hoger dan een gewone tafel als ik me niet vergis * Liefst verstelbaar dat het ook aan de gewone tafel past * Inklapbaar zou fijn zijn, hoeft niet perse * Niet te zwaar, hij kan niet bij de bar blijven staan dus moet steeds verzet worden Brand los!
Net wat hierboven mij gezegd wordt de bloom Hij is niet inklapbaar. Wel verrijdbaar door de wieltjes die eronder zitten. Je moet dan wel de loft versie hebben.
Brevi Slex . Vrij onbekend volgens mij, maar een onwijs fijne meegroeistoel die ook door volwassenen gebruikt kan worden. Traploos verstelbaar en kan hoog genoeg voor bij een bar.
De Beaba verstelbare kinderstoel. Het is ook een soort wiebelstoel die je gewoon vast kunt zetten. Wij gebruiken hem overal voor, aan tafel, naast ons bij de bank..veel leuker op ooghoogte en voor ons ook handig dat de hondjes niet bij hem kunnen.
Inderdaad de bloom loft. Hebben wij ook en bevalt erg goed. Moet hierbij wel zeggen dat nu onze man wat groter is, we straks voor hem wel een trip trap willen kopen omdat hij daar gewoon makkelijker zelf in en uit kan klimmen en dat kan bij de bloom niet.
Bedankt allemaal voor de tips! De Bloom vind ik super gaaf maar de prijs gaat me net iets te ver.. De brevi slex is een goede kanshebber! De Beaba ga ik eens bekijken!