hoeveel uitgeven op de 9 mnd beurs?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door M28, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    goedemorgen, Hoeveel hebben jullie uitgegeven op de 9 mnd beurs? en moet ik cash geld meenemen??

heb echt geen idee waar ik op kan rekenen? of wat er te koop is

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    voor het gemak zou kun je cash geld mee nemen, hoewel zéker de grotere winkels ook wel pin-automaten hebben staan als ik het me goed herinner.

en wat ik 3 jaar geleden kocht: Kleertjes en kleren (miss etam) , dekentjes (goede aanbieding) , verzorgingsetje (knippertje etc) , badschuim set (goede aanbieding) , medicijn setje (vloeibare paracetamol, zoutoplossing en nog wat) .
    Denk dat ik toen zo'n 80 euro uitgegeven had ofzo .

Maar het is allemaal zó leuk om te zien :) !

3. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    ik ben er vorig jaar geweest (hoog zwanger)
    had 200 euro gepint en heb nog geen 150 euro uit gegeven,
    we wisten wat we nodig hadden en wat we wouden halen.
    Morgen gaan we weer heen pin weer 200 euro maar ik denk niet dat ik het allemaal op kan maken.
    omdat ik nu niet veel meer nodig heb.
    maar de huishoud beurs misschien nog wat meer niet.

4. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    misschien stommevraag. maar zijn er zoveel winkels? heb echt geen idee

5. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga elk jaar naar de HHB.
    En we lopen altijd even over de 9 maandenbeurs.
    Erg leuk dat ik er nu ook voor het echhie mag lopen :D

Je kan er pinnen, en je kan ook vaak pinnen bij standsm al is cash wel makkelijk voor de wat kleinere stands zeg maar. Daarbij staat er bij het pinautomaat al snel een lange rij met mensen die willen pinnen heel vervelend dus..

En ja er staan behoorlijk wat winkels, check de website daarop kun je de deelnemers zien!

Liefs, LB

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Pinnen wat je max uit wilt geven en je pinpas thuislaten is het veiligst ;) Veel plezier!
    (ohja er zijn véél winkels, genoeg om lekker te struinen en hebberig te worden :D)

7. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    wij zijn vorig jaar geweest na de geboorte van onze eerste, en hebben tot best wat uitgegeven, rond de 500,- meen ik, we hadden cash meegenomen, maar hebben ook wel wat grotere zaken gekocht zoals een bibabad, lodgerbunker, spiegel voor in de auto, dan ben je er natuurlijk snel, en verder nog heel wat leuke andere spulletjes.

8. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Is de 9 maanden beurs dan zo anders als de Jonge Gezinnen Beurs? Want ik heb op de JGZ beurs echt maar 10 euro uitgegeven denk ik, vond het allemaal erg tegenvallen. Wilde graag ook naar wandelwagens en badjes etc kijken, maar er was niet heel veel te zien.

9. yaika

yaika Actief lid

7 jul 2010
    215
    0
    0
    misschien een vraagje wat niet helemaal hier thuis hoort maar ik stel het toch even.

Is het zo dat hoe later je in de week naar de 9mnd beurs gaat, hoe minder er is?

Ik zie namelijk net op tv dat die vandaag al open gaat en wij gaan pas vrijdag of zaterdag. Is er dan kans dat er aanbiedingen al op zijn?

10. beppiebaldee

13 feb 2011
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai yaika,
    Ik durf je niks te garanderen maar volgens mij is dit niet zo. Wat ik begrijp is dat ze voor alle dagen dingen op voorraad houden en juist de meeste mensen in het weekend verwachten dus voor het weekend nog een flinke voorraad hebben. Groetjes Claire

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Er is echt voor iedereen voldoende hoor daar zorgen ze wel voor ;)

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

ben ik het niet mee eens. op de laatste dag zijn er veel dingen uitverkocht ;)

ook word er de laatste dag niet meer bevooraad bedrijf van een vriend van ons bevooraad daar en de laatste rit is de 3de dag net voor de sluiting

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik houd het ws beneden de 50 euro. wil even tuitbekers inslaan bij de difrax, en bambix/pap bij de nutriciastand. voor de rest hooguit als ik een leuk kleertje zie.

14. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij kunnen pas zondag en nu maak ik me ook zorgen dat ze veel dingen niet meer op voorraad hebben....

Een vriendin van mij zei dat dit niet zo was, dat ze daarop berekend zijn...

Is zondag of zaterdag de drukste dag?

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

beide dagen zijn heel druk. op zondag ehb je wel de meest gunstigge aanbiedingen.maar ik zou dan wel vroeg gaan

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou pinnen wat je max wilt uitgeven en je pas thuis houden! Ik ben bewust nooit naar de 9 maanden beurs geweest. Ik zou te veel kopen en ook dingen die ik niet nodig zou hebben, ookal zijn het aanbiedingen...

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Wij gaan morgenavond hebben niks nodig voor deze tweede beeb en voeding is voor ons ook niet besteed wegens glutenallergie bij zoonlief. Vind het vooral heel gezellig om heen te gaan vooral als je zwanger bent. Weet niet wat ik normaal uitgeef maar meestal niet zoveel op de beurs.

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik ben vandaag geweest en heb me in kunnen houden.. paar dingetjes gekocht die ik nodig had, totaal denk ik 25 euro ongeveer..

19. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    en de schade is:

18,50! 2 tuitbekers bij difrax, en 6 pakken pap bij bambix. irritant dat je daar niet kon pinnen.

20. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had rekening gehouden met 200 euro, het is wat minder geworden, maar nog steeds 150 +. Maar dan heb ik ook kleding voor mezelf gekocht wat al 75 euro was (wel goed kunnen slagen), en een gewoven draagdoek (waar ik op internet al heel lang naar zit te kijken), en dat is dan ook al zo'n 50 euro. Dan schiet het wel op natuurlijk, met hier en daar nog wat aanbiedingen en babykleertjes :D.

Deel Deze Pagina