Welk matras, lattenbodem en kussen in groot bed?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ikkie124, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Sorry waarschijnlijk het zoveelste topic met deze vraag maar zie even door de bedden, matrassen enzo het bos niet meer..

Ons mannetje krijgt een groot bed. Nu ben ik aan het orienteren over welk matrasje, lattenbodem, dekbed enzo we moeten kopen. Ik wil niet zo'n heel duur matras omdat deze over een paar jaar toch weer wordt vervangen.. ( mannetje moet nog zindelijk worden).

Wat kunnen jullie mij adviseren??

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik heb wel gewoon goed matras aangeschaft (circa 150 euro).
    en daarbij twee waterdichte moltons (onze jongen moet alleen s nachts nog zindelijk worden) en dan een donzen dekbed en kussen (is nu stapelgoed weken bij hema :p) verder shop ik er zelf dan nog 3 hoeslakens en 3 dekbedovertrekken bij. Dan denk ik dat het wel genoeg/goed is.

3. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.262
    1.026
    113
    Zuid-Holland
    toevallig vanavond nog op internet een 1 persoonbed, lattenbodem en goed matras aangeschaft.
    Ik hoop er waterdichte moltons bij (Hema) dus dan wordt het matras niet nat mocht ze nat zijn 's nachts. kortom ik ga er vanuit dat we jaren vooruit kunnen!

o ja, Hema heeft ook een mooi formaatje kinderkussen!

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    De lattenbodem zou ik meteen voor een hoog gewicht kopen. Dan kun je er zelf even bij zitten en je hoeft nooit meer een nieuwe aan te schaffen.

Wij hebben voor onze dochter een uitwasbaar, katoenen dekbed gekocht. Ideaal, want bij spugen of een plasongelukje 's nachts gaat het de wasmachine in. De hare komt van Woonexpress, maar Hema heeft ook prima dekbedden. Hier trouwens een vierseizoenendekbed.

Matras: hier een goedkoper matras (nog geen 100 euro) gekocht, maar dat zou ik nu toch anders doen. Je gebruikt toch een waterdichte molton voor de zindelijkheid 's nachts. En een duurder matras ligt nu eenmaal lekkerder.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lattenbodem staat hier standaard in het bed (bed is van coming kids), matras hebben wij redelijk standaard 120 euro geloof ik..

Deel Deze Pagina