welk matras voor "groot bed"

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door suus02, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.386
    860
    113
    home sweet home
    Hoi
    Wij zijn aan het rond kijken voor een groot bed voor onze bijna 2 jarige dochter. Maar wat voor matras kun je het beste kopen. In diverse winkels beweren ze het tegenovergestelde... dus dat schiet lekker op. Moeten we koudschuim, polyeter of toch pocketvering???? We willen namelijk wel een goed matras? Wie heeft er tips?

2. christina

christina Niet meer actief

bij hebben bonel vering matras van 20 cm dik, deze was in de aanbieding bij karwei. we hebben een bed 90-200 gekocht, ik vind een peuterbed een beetje onzinnig.

in het ledikant hadden we pokketveer.

Er zijn zoveel goede matrassen, voor mij was wel belangrijk dat het een afritsbare tijk heeft, voor als ze eens de boel onder spuggen ed, dan kun je de tijk uitwassen, spreek uit ervaring....

3. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.386
    860
    113
    home sweet home
  4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hoi,

Wij hebben een nasa sensa matras gekocht van BeterBed. Pocketvering schijnt geen nut te hebben omdat je kind maar een klein gedeelte van het matras benut en nog heel licht is. Het effect van vering is daarmee weg. Vandaar dat wij traagschuim hebben gekozen. Zeg er wel eerlijk bij dat het matras nieuw erg duur is maar wij konden het showroommodel voor een leuk prijsje meenemen ;) Ik zou 'm niet nieuw kopen...ook omdat de kans dat het matras niet zo lang meegaat erg groot is.

Succes ermee!

Groetjes Irene

Deel Deze Pagina