wandelwagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Cilla24, Oct 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    hallo

Ik mag van me moeder een wandelwagen uitzoeken..
    Nu mag ik gaan tot 1000 euro maar dat vind ik een beetje overdreven.
    Ik zat zelf te denken aan 600/700 euro.
    Maar ik wil graag een 3 wieler met alles erop en eraan (dus dat ik er een maxi cosi op kan zetten en er later een buggy van kan maken)
    Weet iemand een leuke? ik vind t zelf heel moeilijk nl (iok heb nopg wel ff maar wil me alvast orienteren)..
    Alee tips zijn welkom alvast bedankt..

2. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik zou eens naar de babypark of naar een grote prenatal gaan en wat uitproberen. Het is echt heel persoonlijk wat je fijn vindt :) Ik wilde bijvoorbeeld ook een driewieler, maar vond dat uiteindelijk helemaal niet fijn lopen. Verder hangt het ook nog van je auto af (hoe veel ruimte heb je in de achterbak), hoeveel plek heb je binnen, ga je vaak in de stad lopen of buiten etc...

Wel een leuk cadeau zeg!

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb de maxicosi mura 3, ben er erg tevreden over, hij is ook super makkelijk heeel klein in te klappen zonder dat je de wielen eraf moet halen en andere ingewikkelde fratsen. (dat viel mij van de quinny erg tegen) Daar zit ook een wandelwagen inzet bij, dus je kan er later een buggy van maken. Wij hebben naast de (vrij ruime reiswieg) ook een maxicosi cabriofit bijgekregen, echt super, ook 2 voetenzakken voor in de maxicosi en 1 voor in de reiswieg, zat er ook gewoon bij.

4. L83

L83 Bekend lid

Dec 17, 2007
    627
    0
    0
    Wat een fijne / goede wagen voor jou is hangt erg af van wat je er mee gaat doen, ben je vooral in de stad of wandel je veel in het bos, moet hij vaak mee in de auto, dus makkelijk in te klappen etc.

Wij hebben een teutonia spirit S3 besteld, dit na diverse wagens te hebben uitgeprobeert, wij hadden nog nooit van het merk gehoord en je kunt er ook maar weinig over vinden.
    Wagen is makkelijk in te klappen, licht, neemt niet veel ruimte in, en is vrij compleet, met reiswieg, wandelwagenzitje (zowel naar je toe kijken als van je af), voetenzak regenscherm, adaptors voor maxicosi etc.
    We moeten er nog even op wachten, dus behalve de testritjes in de winkel hebben we er nog niet echt ervaring mee, maar ons lijkt hij heel fijn.

Gewoon grote winkel uitzoeken en verschillende wagens uitproberen succes ermee :D

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,815
    3,343
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    idd, even testen in de winkel :) . Ik heb zelf een quinny speedi 3-wieler, een bekende wagen ;) en ik vind hem super. Met wat passen en meten past hij zelfs in mijn suzuki altootje (wandelwagenbak op de achterbank hoor), waar onze dochter ook achterin zit.
    En verder de aanbiedingen in de gaten houden. Want als je het los moet kopen kom je misschien wel aan de 1000 euro, maar veel winkels , o.a. babysuperstore (rotterdam, tilburg, sliedrecht) heeft regelmatig aanbiedingen waarbij je voor rond de 500 euro de wagen + wandelwagenbak hebt , met als extra: maxicosi cabriofit en eventueel bijbehorende voetenzakken. Die aanbiedingen zijn bijna continue.. En zeker aan het eind van het jaar, (je hebt nog eventjes zie ik) komen de wagens van 2008 op veel plekken nog eens extra in de aanbieding omdat de 2009 variant er weer is...

6. youme

youme Lid

Nov 19, 2007
    96
    0
    0
  7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    allemaal bedankt voor de adviesen!
    Ik ga als ik ongeveeer 20 weken ben met me moeder en vriend ff lekker shoppen en alle wagens testen.

Share This Page