Het onderwerp zegt het al, wie heeft er muurstickers in de babykamer? En waar hebben jullie ze vandaan?
Ik ik heb de tekst: als jouw oogjes naar ons stralen Stroomt de warmte door ons heen Deze liefde is oneindig Zoals jij is er geen een. Heb hem via internet besteld. Zat in vlijmen en was veel goedkoper als de rest!
Wij hebben er zelf een laten maken, we hebben een scan gemaakt van een miniposter van jip en janneke https://www.stickerop.nl/shop/eigen-ontwerp-muursticker/tekening/3056.html
Ik heb er een via bol.com van maar 20 euro. Een leuke tak met een uil en wat andere diertjes. Supercute
Op structuurverf kan volgens mijniet, vanwege het hobbelige. Ik heb daarom een heel groot canvasdoek geverfd met latex en daar de sticker op geplakt. Dan heb je een soort schilderij in het kamertje. Ik had dat besteld bij muursticker.nl of zoiets, even googlen...
Een sticker op structuurmuur blijft niet zitten. Ik heb dan ook de met een beamer de sticker op de muur geprojecteerd en zo over geschilderd. Hetzelfde idee als een sticker, het is alleen iets meer werk. Bekijk bijlage 276755
De prijs is die de site aangeeft, dus wij hebben hem van 100 cm bij 90 cm en waren iets van 65 euro kwijt. Kost helemaal niets extra en echt prima service. Ik heb van te voren een proefsticker gevraagd, ze hebben een soort van textielstickers die je ook makkelijk kan verwijderen maar ook op structuurmuren kunnen (schijnt) Ik ben zeer tevereden, als zit de sticker nog niet op de muur maar dat is omdat we nog moeten gipsen in de kinderkamer
Hier de Ikea vlinders over de helft van t plafond en 1 muur, dochter blijft kijken naar die boven de commode. Boven de spiegelend nog een korantekst van arabic stickers.
wij hadden in N. zijn vorige kamer: Een kusje hier, Een kusje daar, Op je wang, op je oor, In je nek, in je haar, Hey wacht eens even! Ik ben nog niet klaar, Ik vind je zo lief, Op je neus ook een paar. was op een muur met structuurbehang waar we overheen geverfd hadden. kostte wat tijd om alles netjes aan te drukken, maar het ging prima...
Dat valt reuze mee....denk dat we daar maar eens een prijsopgave laten maken! Supper bedankt voor de tip!
Wij hebben een muursticker besteld uit Engeland via ebay. Stuk goedkoper dan hier in Nederland. De sticker die we hebben is met Winnie THE pooh en tijgertje en met de tekst sweat dreams.
Wij hebben een muursticker van Lief en hebben hem ipv op de muur op plexiglas geplakt, vind t zelf erg leuk geworden moet ik zeggen